hvilken stelleveske har du?

MiaDenPia

Elsker forumet
Ja det lurer jeg på
og pluss minus med den?

jeg har hatt og Vært veldig fornøyd med emmaljunga sin stelleveske , men bytter snart til fisher price messenger og er ganske spent

hva har dere andre der ute ?
 
Storksak ellena :) God plass, mange lommer :) Kjempe fornøyd..
 
Skjermbilde.JPG

Jeg har denne, fra ebay.
Grei å se på, helt ok kvalitet, kostet 160 kr.
Plass til det jeg trenger (bortsett fra tåteflaskene, de har jeg i en egen gympose).
 
Jeg ville egentlig hatt fisher price fast finder deluxe opening tror jeg den heter , men de stedene som selger den sender ikke til Norge , men fisher price messenger skal vist å Være bra
 
Har emmaljunga sin fornøyd
 
Jeg har en fra skip hop som jeg kjøpte på salg. Fin veske, men lite gjennomtenkt kjøp :p bør være mulighet for å lukke veska når man bor i nord-norge :p *ønsker meg ny*
 
Allerhand messenger: helt ok, men litt for mange lommer, at jeg føler det er ikke plass til noe :p
(kan være jeg lesser med meg altfor mye, "i tillfelle" :p )
 
Jeg harbo ikke fått tatt den i bruk, men har undersøkt masse, og endelig kjøpt stelleveske. Tror jeg blir veldig fornøyd med min "skip hop studio indigo dot" :)

ImageUploadedByBV Forum1411903623.135381.jpg

ImageUploadedByBV Forum1411903637.720105.jpg

Jeg tenkte litt på å kjøpe grand central isteden siden vi skal bruke tøybleier og det krever litt mer rom, men jeg tror denne kommer til å bli perfekt :)
 
Har storksak sofia, veldig fornøyd :) god plass og mange lommer
 
Da har den nye stellevesken kommet i posten fra ebay , men den er jo diiiiger! men greit å ha hvis vi må ha mye med da, men tror jeg må ha en mindre en som suplemang

noen som kan anbefale en liten en?
 

Vedlegg

  • 1412177626626.jpg
    1412177626626.jpg
    107,2 KB · Visninger: 92
Back
Topp