Hvilken PP er dere kommet til?

Helt enig med deg der! :)
Huff... blir så dårlig av dissa Metformin-pillene, altså... Hva er det man ikke gjør for å bli en mor!!
Ikke noe kjekt at du skal bli så dårlig av medisinen da... håper det bare er en midlertidig bivirkning. Men tror de aller fleste vil gjøre hva som helst bare man får sitte med et lite nurk i armene til slutt ❤

Ikke noe kjekt at du skal bli så dårlig av medisinen da... håper det bare er en midlertidig bivirkning. Men tror de aller fleste vil gjøre hva som helst bare man får sitte med et lite nurk i armene til slutt [emoji173]
Nei, er veldig slitsomt... Nesten ikke sovet i natt.. Men ja, de aller fleste vil nok gjøre hva som helst!

Da blir det pp17 på oss. Og jeg som hadde så mye håp denne pp. Var så sikker på at den satt nå.. . Tar meg en tur i kjelleren.. .
Håper du stikker hodet opp av kjelleren :Heartred Lett å miste motet etter så lang tid! Men det SKAL bli baby på oss :-) Hadde vi bare visst når, så hadde vært lettere å forholde seg til at det tar så lang tid... :(

Kjenner til at man blir sliten av at det ikke klaffer. Klarte endelig å bli gravid i forrige uke, men mistet denne uka dessverre, så det ble ny pp på oss.
Ble så glad når jeg så du var gravid, og veldig lei meg når du mistet :( Nå håper jeg bare du havner i den kategorien som blir lettere gravid etter å ha mistet :Heartred

Ble så glad når jeg så du var gravid, og veldig lei meg når du mistet :( Nå håper jeg bare du havner i den kategorien som blir lettere gravid etter å ha mistet :Heartred
❤❤ Håper virkelig det jeg også :)

Da blir det pp17 på oss. Og jeg som hadde så mye håp denne pp. Var så sikker på at den satt nå.. . Tar meg en tur i kjelleren.. .

God klem til deg fine sauen :)

Jeg kan skjønne veldig godt at du er det! Må være en kjempe påkjenning å miste. Håper du fort blir gravid igjen :Heartred
Håper det ❤ Håper vi begge kan flytte ut i terminforum snart :)

PP 17 i gang her også [emoji57] Nå må det klaffe snart, den biologiske klokka går snart ifra meg, føler jeg..[emoji12]

PP18...

Vi har vel prøvd siden fødsel i april i fjor, men fikk ikke mensen før i oktober, så er vel i pp8 fra det var mulig å bli gravid igjen.. Kun hatt el en gang da, så føler vi har prøvd i det uendelige.. Tok 15 mnd på første, så spyr snart..

Back
Topp