Hvilken bok leser DU ?

ORIGINAL: Bambling

The Eye Of The World av Robert Jordan. Bok nr 1 i Wheel of Time-serien, har nettopp begynt på nytt å lese den. Blir ikke lei! [:D]

EEEEEEEEEEEELSKER den serien [:D]

Nå leser jeg Drageløperen hjemme og Drømmehjerte på jobb [:)]

Siden jeg sitter og ser på filmen over alle filmer har jeg plukket fram en gammel godbit fra hylla, og skal lese The Autobiography of Malcolm X igjen. For n'te gang.

ORIGINAL: *Mizz Rulle*

Akkurat nå leser jeg bok nr 2 i Sagaen om isfolket [:D]

Elsker den serien!![:D]

Huset ved moskeen... Litt usikker på hva jeg synes for jeg har ikke kommet så langt. Jeg sliter veldig med og skille personene fra hverandre fordi de har så spesielle navn, men tror jeg liker den likevel[:)]

Ellers kan jeg anbefale Tett inntil dagene av Mustafa Can og Skråninga av Carl Frode Tiller.. Sistnevnte er en av de aller, aller beste norske bøkene jeg har lest!

Leser en serie som heter Livsarven, er på bok nr 22.

Min søsters bryllup. Men blir aldri færdig. Liker egentlig ikke bøker...

ORIGINAL: Kari Nordmann

Ellers kan jeg anbefale Tett inntil dagene av Mustafa Can
Den kjøpte jeg til min mor, men angrer på at jeg ikke kjøpte en til meg selv hehe... Har allerede sendt den til mamma.

Var på ett foredrag av han som var helt fantastisk.

ORIGINAL: *Meya*

Den kjøpte jeg til min mor, men angrer på at jeg ikke kjøpte en til meg selv hehe... Har allerede sendt den til mamma.

Da må du enten kjøpe et eksemplar til eller be din mor sende den i retur når hun er ferdig så du får lese den!![8D] Den var virkelig bra![:)]

ORIGINAL: *Meya*

Da må du enten kjøpe et eksemplar til eller be din mor sende den i retur når hun er ferdig så du får lese den!![8D] Den var virkelig bra![:)]

Fyren er helt utrolig hehe. Jeg ble helt oppslukt under det foredraget. Han snudde på situasjonen, og ba alle tenke seg at man var flyktning i Somalia eller Pakistan. Helt utrolig, måten han engasjerte alle sammen liksom.

Straks ferdig med Kristin Lavransdatter for tredje gang.
En av mine favorittbøker [:)]

ORIGINAL: Moonstar

Er på utkikk etter flere bøker av Dean Koontz. Vil også gjerne ha tak i True Blood og Twilight! [:)]

Akkurat nå holder jeg på med "F for Fredrik" for andre gang.
Er omtrent det samme som "Regines bok" (?), tror jeg. Fredrik var en gutt herfra som desverre mistet sitt liv til kreften, i en alder av 18 år.
Bloggen hans ble omgjort til en bok etter hans død.
Anbefales! [:)]

Å fy...den fyren skremmer vettet av meg. Begynte på en bok, husker ikke tittelen, men jeg turte IKKE lese ferdig... [:o][:o][:o]

Veien til førerkortet [8D]

Akkurat lest ferdig "Morgen i Jenin" og "Tusen strålende soler" KANONBRA bøker![:)]

ORIGINAL: Tøsa

Menneskekroppen... anatomi og fysiologi...
Skikkelig underholdende assa[8D]

Mye mer underholdende i den utgaven der de hadde klart å skrive at smegma har en karakteristisk smak[8D]

ORIGINAL: L86

nettopp startet på sookie stackhouse- serien igjen (2. gang), i mangel på noe annet.. ellers blir det vel snart litt Harry Potter før siste filmene kommer..
Kjenner jeg meg rett blir det vel litt twilight innimellom her for 40. gang..

egentlig lyst på noe helt nytt kjenner jeg.. noen forslag?[:)]

Forslag:

Dødslekene(The Hunger Games) og Opp i flammer(Catching Fire) av Suzanne Collins anbefales på det sterkeste.
Darkest Powers trilogien til Kelley Armstrong
Knife av R.J. Anderson

Akkurat nå leser jeg Bibelen (som jeg i grunne gjør hele tida[8D]) og en Wallander bok, men husker ikke tittelen i farta...

Lest litt krim av Henning mankell.. Så har jeg lest alle twilight bøkene.. Å szuki steakhouse ( true blood er filmatisert fra de bøkene) Ellers leser jeg ikke :p

ORIGINAL: sol angelica

ORIGINAL: *Mizz Rulle*

Akkurat nå leser jeg bok nr 2 i Sagaen om isfolket [:D]

Eg e på bok 45[:)] Du har litt igjen, hehe[:D] Eg lese den for tredje gang[:)]

Leser den for første gang jeg da [8D]
Kjempe spennende bøker [:D]

Akkurat nå leser jeg Engler og Demoner av Dan Brown.....

Boka har jeg hatt i snart 5 år trur jeg, litt på tide å lese den[X(]

Jeg er midt i første bind av Karl Ove Knausgårds "Min kamp". Bra så langt, så jeg kommer nok til å lese de andre også. [:)]

Back
Topp