Hvilken bok leser DU ?

Jeg virkelig HATER bøker..ikke lest en bok siden frøken detektiv..hehe

Akkurat ferdig med Albert Åberg og udyret! [:D] (10 min siden)

leser lackberg Isprinsessen.

"En bønn for Owen Meany" av John Irving. Den er fantastisk bra (som alle de andre bøkene til Irving)

Har lest så mye True Blood at det begynte å bli helt fullt i hodet av Sookie, blod og farer.

Har nettopp lest bøkene til Camilla Lackberg (fantastiske bøker)
Ble nettopp ferdig med slangebæreren av Unni Lindell. Har lest alle bøkene om Cato I. Knallbra.
Har begynnt på rødhette av Unni Lindell.

Solstorm! Med en eller annen svensk forfatter.. husker ikke navnet hennes i farten[;)]

Äkkurat nå er jeg snart ferdig med Camilla Lackbergs "predikanten", har lest alle de andre bøkene hennes også og syns egentlig det er litt trist at jeg snart er ferdig med dem. Heldigvis fant jeg bok nr 3 i Håkan Nessers serie om Gunnar Barbarotti, så den skal jeg begynne på når jeg har lest ferdig Lackberg[:D]

Jeg ELSKER å lese.. Spesielt nordisk krim og er avhengig av å lese noen sider i en bok for å få sove om natta... Får faktisk litt angst hvis jeg nesten er ferdig med en bok og ikke har en ny en klar..[&:][:)][:)]

ORIGINAL: *Mizz Rulle*

Akkurat nå leser jeg bok nr 2 i Sagaen om isfolket [:D]

Eg e på bok 45[:)] Du har litt igjen, hehe[:D] Eg lese den for tredje gang[:)]

Neil Gaiman - Neverwhere

Neste bok blir Audrey Niffenegger med "Her fearful symmetry".

Men "The Host" av Stephenie Meyer ligger og parat. Og "Under the Dome" av Stephen King.

Mye å lese på fremover med andre ord.

Har nettopp lese ut "Gutten i den stripete pysjamasen" av John Boyne. Litt usikker på kva eg skal ta fatt i no, men hat nett fått ei bok som heiter "Brudereisen" av Marieke Van Der Pool, så kanskje det blir den. 

Nå leser jeg Kakerlakkene av Jo Nesbø [:)] Spennende!

nettopp startet på sookie stackhouse- serien igjen (2. gang), i mangel på noe annet.. ellers blir det vel snart litt Harry Potter før siste filmene kommer..
Kjenner jeg meg rett blir det vel litt twilight innimellom her for 40. gang..

egentlig lyst på noe helt nytt kjenner jeg.. noen forslag?[:)]

ORIGINAL: Minetosmågull

Leser Breaking Dawn, siste twilight boka på engelsk

Denne leser jeg også. Kommet ca. halvveis, og den er drit bra!!!!!

Back
Topp