Hvilken bok leser DU ?

x1xpytagoras

Andre møte med forumet
Jeg skal nå begynne å lese Nostradamus' spådommer for 2009-2011 [8D] Og etter den skal jeg lese Bridget Jones dagbok (aldri lest bøkene eller sett filmene)

Hvilken bok holder du på med, eller skal starte å lese ?

Leser egentlig veldig lite bøker..
Men Idas dans er en av FÅ bøker jeg har fullført!
Den kan jeg lese om og om igjen..... trist men [:(]

Akkurat ferdig med Little Bee, kjempefin bok!!!

Holder på med
Jo Nesbø - Panserhjerte (begynte på den lenge før jul, og er ca halvveis.. Ikke min type bok.[8D])
og Harry Potter - Deathly Hallows (for n'te gang)

dan brown - det tapte symbol

Leser Kineseren av Henning Mankell [:)]

Akkurat nå leser jeg regines bok og the secret litt om hverandre.

ORIGINAL: ~eXita~

Dagbok fra ghettoen i warszawa

Oh, har du link?
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er akkurat ferdig med The Host av Stephenie Meyer. Likte den, selv om jeg ikke er spes fan av science fiction.
www.stepheniemeyer.com/thehost.html

Akkurat nå holder jeg på med bok nummer 2 i "den sorte dolks brorskap"  (vampyr serie) av J.R Ward

Er helt oppslukt i de bøkene er en serie på 6 bøker

Nå spøker du - sophie Kinsella

Idas dans (anbefales på det sterkeste!) og første bok i twiglightserien [:D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: ~eXita~

Dagbok fra ghettoen i warszawa

Oh, har du link?
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er akkurat ferdig med The Host av Stephenie Meyer. Likte den, selv om jeg ikke er spes fan av science fiction.
www.stepheniemeyer.com/thehost.html

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4418177 <-- har ikke samme bokomslaget, men regner med innholdet er det samme!¨

http://torget.miff.no/product_info.php?products_id=1020&osCsid=5f9e06ebe6b6a0901ec4b84f06d350fb <-- denne har riktig bokomslag!

Leser P.S, jeg elsker deg akkurat nå [:)] Har sett filmen, men aldri lest boka før.

Ellers har jeg hørt Erlend Loe sin Kurtby på lydbok i helgen, og den er hysterisk morsom [:D]

Jeg leser Changeless av Gail Carriger også hører jeg på Uglies av Scott Westerfeld på ipoden [:D]

akkurat nå leser jeg snåsamannen - knallbra bok!

Back
Topp