Hvilken bok leser DU ?

Nettopp ferdig med Twilight bøkene[:)] Anbefales, jeg liker filmene, men bøkene er mye bedre.

Merete Junker- jenta med ballongen

Leser omtrent alltid fleire bøker på ein gang. No er det;

Bones of the Hills - Conn Iggulden (3. bok i ein serie om Djengis Khan)

Mitt liv, min frihet - Ayaan Hirsi Ali (sjølvbiografri frå ei sudansk kvinne som har gjennomgått litt av kvart)

Nettopp ferdig med Herbjørg Wassmo sin triologi om Tora, den var veeeeldig bra! Anbefalast [;)]

ORIGINAL: Ida_83

Akkurat ferdig med Little Bee, kjempefin bok!!!

den leste jeg for noen uker siden[:)][:)]

ORIGINAL: Hulder

Mitt liv, min frihet - Ayaan Hirsi Ali (sjølvbiografri frå ei sudansk kvinne som har gjennomgått litt av kvart)

Nettopp ferdig med Herbjørg Wassmo sin triologi om Tora, den var veeeeldig bra! Anbefalast [;)]

Mitt liv, min frihet er likte eg veldig godt, selv om jeg ble en smuuule provosert til tider[8D][:D]

Unni Lindell - Drømmefangeren

Nå leser jeg "Kjære mor og far. Barndomsminner fra krigsårene"[;)]

Ken Follet, "Der Frihet Rår."
Nettopp ferdig med Tarjei Vesaas' "Det store Spelet."

Claudia, daughter of Rome :)

Har nettopp lest ferdig Isfolket for..aner ikke hvilken gang.
Nå holder jeg på å lese Heksemesteren (bok nummer 6, Alvelys).
Etter jeg er ferdig med den serien skal jeg over på Lysets Rike, og etter det igjen har jeg tenkt å begynne på True Blood bøkene.

ORIGINAL: ~eXita~

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: ~eXita~

Dagbok fra ghettoen i warszawa

Oh, har du link?
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er akkurat ferdig med The Host av Stephenie Meyer. Likte den, selv om jeg ikke er spes fan av science fiction.
www.stepheniemeyer.com/thehost.html

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4418177 <-- har ikke samme bokomslaget, men regner med innholdet er det samme!¨

http://torget.miff.no/product_info.php?products_id=1020&osCsid=5f9e06ebe6b6a0901ec4b84f06d350fb <-- denne har riktig bokomslag!

Takk![:)]
Liker så godt den typen bøker. Må lese den i julen, tenker jeg. Nå har jeg ikke tid til annet enn matte, markedsføring og bed.øk. [>:]

Eat,pray and love.
En selvbiografi som Oprah har anbefalt [:)]

jeg pleier ikke å lese bøker.men har nettopp lest Regines Bok som var veldig bra[;)]

har nylig lest Øya, holder nå på med Shantaram.

Bra bøker.

akkurat nå leser jeg: hypnotisøren, av Lars Kepler

ORIGINAL: charlieb

ORIGINAL: Hulder

Mitt liv, min frihet er likte eg veldig godt, selv om jeg ble en smuuule provosert til tider[8D][:D]

Av kva då? Har berre komt ca. halvveis, føler det er eindel gjentakingar. Og litt rot. Men sterk lesning, absolutt.

ORIGINAL: Nesing

"Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg. [:)][:)]

Akkurat ferdig med den. Likte den kjempegodt, og er litt lei meg for at jeg er ferdig. [8|]

Men nå leser jeg "Verdens skabelse" av Robert Crumb. En tegneserieversjon av 1. mosebok. Fantastisk!

Må bare vise fram bilder fra "Verdens skabelse". Fikk ikke til å legge dem til i stad.

Forsiden:

Back
Topp