Hvilken bil har dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Har volvo v70. Skikkelig familiebil. Stor og romslig.
Har også egolf. God plass i den også egentlig. Men mannen bruker den som pendlerbil mellom hus og jobb.

Vi har en Volvo xc60, syns det er perfekt familiebil :)

Ford Focus stasjonsvogn og E-Up.
Nja første er vel familiebil men for liten til å være "skikkelig" familiebil.

Nissan maxima har vi, og får plass til to bilstoler, en tenåring og 2 voksne. Får med stor vogn om vi tar av hjulene.

Jeg har en Toyota Corolla, ganske greit med plass i den :)
Samboer har en Audi A6, så der får vi plass til alt :)

Toyota Corolla. Er en kombi 5-dørs. Ikke noe stasjonsvogn, men den er trygg og grei. Trenger egentlig ikke større akkurat nå.

Mercedes c200 fra 2001 som har sett bedre dager..
Grei plass forsåvidt men en del problemer :-P
Sambo sitter å sikler etter en Skoda octavia eller vovlo v50 eller lignende til babyen kommer :-)

Volvo V70. God plass til oss, selvom vi forhåpentligvis får barn nr tre i oktober/ november. Og vi får plass til den fine emmaljungaen vår ved siden av Herkulesburet til hunden vår :)

Mannen min kjører KiA Carens en familiebil med plass til 7 stk men, da ingen bagasjeplass om alle seter er i bruk, og jeg kjører en "liten" konebil KiA Venga med kun plass til 5 stk men, helt ok bagasjeplass :D Også er den høy og litt større en golf så jeg digger den.
Mannen kjører med gir, og jeg med automat. Veldig greit da jeg kjører mest bykjøring, og han mest på langtur :)

Vi har Volvo V70.

Volvo v50, god bil med masse plass. Og Volvo er Volvo.

Toyota landcruiser. Er 8-seter, så ja, vil si det. ;) Vi har god plass. To voksne og to barn.

Vi har en Ford Mondeo og en Pajero. Bruker pajeroen når vi skal ut alle sammen. Eneste jeg ikke liker med den er at den er litt høy slik jeg sliter med å løfte mini inn og ut samt at selene i baksete hekter seg fast slik at den strammer utrolig rundt mage samt skulder. Strammer seg mer og mer for den minste bevegelse. Så synes den er grusom å sitte i bak pga dette

Har en Volvo 850, desidert den bila med mest plass av alle jeg har vært i. Har bare kunna nærmest trilla vogna(merk, ikke liten vogn heller) rett inn med annen bagasje.
I tillegg har jeg måttet dyttet tilbake framsete så mye så den i det hele tatt når tilbake til eldsta sin bilstol for å støtte den opp. Uforskammet mye beinplass :p

Ekstra lang caravelle. 8 seter! Helt genial og kan bare fylle opp bilen når vi skal på ukes hyttetur eller ferie til danmark m.m.

Back
Topp