Hvilken bil har dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Har en Skoda superb (sp skikkelig familiebil ja). Også har vi en liten Skoda octavia som nr.2 bil.

Jeg har en Mitsubishi outlander som familiebil/hverdagsbil og en impala 74 modell som sommer bil pluss båt. Og gubben har en golf EL bil, jeep og en corvette pluss motorsykkel!)Alt for mange kjøretøy!)

Har en Mitsubishi ASX. Offroad/suv bil. Ikke typisk familiebil :p

Hvilke seter har dere til barna? Og fester med isofix eller bare sele?

Vi har og denne. Men skulle gjerne hatt 2016 modellen i stedet med isofix i alle setene..

Har og en polo :p men det er konebil til og fra jobb.
Akkurat nå har vi britax maxway i midten, festet med sele, britax maxfix med isofix på siden, begge disse er bakovervendt. Og beltestol uten isofix på andre siden.

Hat Volvo XC60, elsker den bilen. Blir snart byttet ut med Skoda Superb, liker ikke :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat nå har vi britax maxway i midten, festet med sele, britax maxfix med isofix på siden, begge disse er bakovervendt. Og beltestol uten isofix på andre siden.
Ah! Har maxway som venter. Får prøve ut den i midten :) beltestol på hver side. Lurer litt på å bare ha pute til eldste og. Men vi får se. Det blir i såfall bare om krise.. Mannen glemmer hele tiden feste beltestolene når de ikke er i bruk så tenker enten pute eller festes med isofix må til.

Jeg har en Mitsubishi ASX, en suv/crossover. Grei plass til oss 3 når lillemor kommer i sommer, kjekt med isofix :)

Gubben har en Toyota Hilux pickup med 5 seter. har nettopp kjøpt kapell til den slik at hundene kan sitte i planet og ikke i baksetene :p

toyota hiace 2001 mod.. skulle vært turbo i den så den dro litt bedre men ellers en ypperlig bil.. har stor hund også men får med henne og buret hennes og to barnevogner full oppakning også i bilen. =)

Har en Volvo s60 og en datsun bluebird. :) datsun er arbeidsbilen til mannen og volvo'n skal selges. :) leter etter bilen med det største bagasjerommet. Trenger en skikkelig familiebil. :)

Volvo v50 stasjonvogn. God plass i den, men lengter etter en nyere bil da min er 10 år gammel :P

Back
Topp