Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå har vi britax maxway i midten, festet med sele, britax maxfix med isofix på siden, begge disse er bakovervendt. Og beltestol uten isofix på andre siden.Hvilke seter har dere til barna? Og fester med isofix eller bare sele?
Vi har og denne. Men skulle gjerne hatt 2016 modellen i stedet med isofix i alle setene..
Har og en polomen det er konebil til og fra jobb.
Ah! Har maxway som venter. Får prøve ut den i midtenAkkurat nå har vi britax maxway i midten, festet med sele, britax maxfix med isofix på siden, begge disse er bakovervendt. Og beltestol uten isofix på andre siden.
Hat Volvo XC60, elsker den bilen. Blir snart byttet ut med Skoda Superb, liker ikke :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
2016 mod kom forresten med 50L mer bagasjeromsvolumGrand Picasso her og, berre eldre modell. Skikkelig familiebil med masse plass og to ekstra seter ved behov.
Even better! Når den vi har tar kvelden ein gong har eg veldig lyst til å oppgradere til samme type berre nyare!2016 mod kom forresten med 50L mer bagasjeromsvolum![]()
Skjønner jeg godtEven better! Når den vi har tar kvelden ein gong har eg veldig lyst til å oppgradere til samme type berre nyare!
Vi likte xc60 med 2 barnble alt for trangt med 3 barn
Funker med 3 barn for oss, men kun 2 av de sitter i bilstol.
Sent from my iPhone using BV Forum