Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det Stokke Trailz Virker som en høy og god vogn å trille.. Gleder meg til den skal prøves
Vente til ungen kommer? Så finner du vel fort ut av detJeg aner virkelig ikke!
Vi har en babyjogger city elite fra før av, men den liker jeg ikke å trille da jeg syns den blir litt høy og vinglete med bagdelen (jeg er lita da). Og så blir det to tette, så da er vi innom søskenvogn eller ikke ... Har også en basson-vogn som jeg har likt veldig godt, men den sover kommende storebror enda i, og vi kasta uansett bagdelen til den pga den var så slitt og fæl (kjøpte vogna velbrukt) at arv ikke hadde vært aktuelt uansett. Bagen til babyjoggeren er grei en kort periode, men den blir fort smal + at det ikke går an å sette opp ryggen på den - noe jeg savna. Brukte pute til å støtte opp da lille ville mer opp og se og vi brukte den vogna.
Jeg liker klassiske "traktor"vogner som er tunge, har fire faste lufthjul og ikke får plass i bilen (der kommer dog babyjoggeren inn, og er den funksjonen den har hatt da vi har dobbelt hundebur baki bilen og selv med sportsdelen på + hjulene på så får jeg smetta den inn på siden av buret - bagen stroppa vi fast i baksetet, men nå har vi svær takboks den går oppi).
Så spørsmålet er vel om vi skal bruke babyjoggeren til sovevogn hjemme, og kjøpe ei søskenvogn til trilleturer, droppe vognkjøp helt og holdent og bruke det vi har + bæretøy, eller kjøpe ei singelvogn i tillegg. Blir 19 måneder mellom dem. Jeg vingler som fy og mannen nekter å ha ei mening om det!
Vente til ungen kommer? Så finner du vel fort ut av det
Vi kjøpte Emmaljunga Edge brukt. Den gamle varianten fra 2014/2015 en gang. Aner ikke hva jeg liker og ikke liker, tenker at det bare må testes ut. Har lest så mange som ombestemmer seg etter at ungen kommer (ihvertfall oss førstegangs), så var redd for å bruke masse penger på ei vogn jeg kanskje ikke blir å like. Men denne vogna er sigende god på vinterføre, så da gikk vi for den. Fire store, faste lufthjul. Masse funksjoner på vogna som jeg ikke aner om man får bruk for: håndtaket kan flippes over andre veien i tillegg til at sittedelen/bagdelen kan snus, luftemuligheter her og der, hodeenden i baggen kan vippes opp osv. Den virker lett å trille tross vekta. Prøvde litt i butikk, og noen billigere vogner der var trege altså.. vet ikke om det var pga hjulstørrelse eller hva.