Jeg aner virkelig ikke!
Vi har en babyjogger city elite fra før av, men den liker jeg ikke å trille da jeg syns den blir litt høy og vinglete med bagdelen (jeg er lita da).

Og så blir det to tette, så da er vi innom søskenvogn eller ikke ... Har også en basson-vogn som jeg har likt veldig godt, men den sover kommende storebror enda i, og vi kasta uansett bagdelen til den pga den var så slitt og fæl (kjøpte vogna velbrukt) at arv ikke hadde vært aktuelt uansett. Bagen til babyjoggeren er grei en kort periode, men den blir fort smal + at det ikke går an å sette opp ryggen på den - noe jeg savna. Brukte pute til å støtte opp da lille ville mer opp og se og vi brukte den vogna.
Jeg liker klassiske "traktor"vogner som er tunge, har fire faste lufthjul og ikke får plass i bilen (der kommer dog babyjoggeren inn, og er den funksjonen den har hatt da vi har dobbelt hundebur baki bilen og selv med sportsdelen på + hjulene på så får jeg smetta den inn på siden av buret - bagen stroppa vi fast i baksetet, men nå har vi svær takboks den går oppi).
Så spørsmålet er vel om vi skal bruke babyjoggeren til sovevogn hjemme, og kjøpe ei søskenvogn til trilleturer, droppe vognkjøp helt og holdent og bruke det vi har + bæretøy, eller kjøpe ei singelvogn i tillegg. Blir 19 måneder mellom dem. Jeg vingler som fy og mannen nekter å ha ei mening om det!