Hvilken barnevogn skal dere kjøpe?

Vi har vært så heldige å få arve bugaboo buffalo:happy::Heartpink. Men glidelåsen på liggedelen er ødelagt, så har lyst til å skifte ut denne. Er det noen her inne som vet om det er andre liggedeler som passer til vognen (siden den er ute av produksjon)??
 
Last edited:
Vi har vært så heldige å få arve bugaboo buffalo:happy::Heartpink. Men glidelåsen på liggedelen er ødelagt, så har lyst til å skifte ut denne. Er det noen her inne som vet om det er andre liggedeler som passer til vognen (siden den er ute av produksjon)??
Det vet jeg ikke. Men vi har Buffalo og brukte ikke trekket noe særlig. Følte det ble trangt med vinterposen og det trekket, men det kommer sikkert an på type pose.
 
Hm.. kanskje vi bare skal vente litt og se om vi trenger trekket da. Takk for svar:happy:
Enig i dette, det er ikke veldig viktig å ha det trekket, så lenge man har vognpose og regntrekk. Ellers er det jo mange som selger vognbaggen på Finn.no, før de selger resten av vogna, så kanskje du kan komme over noe der?
 
Regner med vi blir å kjøpe Easywalker Harvey 2 (duo vogn). Virker som en veldig fin vogn, fikk testen den litt og stilt noen spørsmål i butikken når jeg var innom barnas hus. :)
https://www.jollyroom.no/barnevogner/duovogner/duovogner/easywalker-harvey²-duovogn-night-black
Ble det denne vognen på deg? Lurer i så fall veldig på om du har kjøpt den ennå? Har så lyst på denne vognen selv, men synes det er så vanskelig å finne informasjon/erfaringer. På barnas hus fikk jeg dårlig hjelp. Damen i butikken sa at de hadde solgt så lite av Harvey 2 at hun ikke hadde noe å si om den..:woot:
 
Ble det denne vognen på deg? Lurer i så fall veldig på om du har kjøpt den ennå? Har så lyst på denne vognen selv, men synes det er så vanskelig å finne informasjon/erfaringer. På barnas hus fikk jeg dårlig hjelp. Damen i butikken sa at de hadde solgt så lite av Harvey 2 at hun ikke hadde noe å si om den..:woot:
Hei! Ikke kjøpt enda, tenkte å vente til black Friday for å se om den er kommet på tilbud! Dumt å høre du fikk dårlig hjelp på barnas hus. Var der vi fikk hjelp til å teste ut og stille spørsmål. Er litt risky å kjøpe vogn som ikke er så stor i Norge, det er jo veldig sant. :p skal se om jeg finner noen anmeldelser og lignende å sende deg, vet jeg leste en veldig fin en ;)
 
Hei! Ikke kjøpt enda, tenkte å vente til black Friday for å se om den er kommet på tilbud! Dumt å høre du fikk dårlig hjelp på barnas hus. Var der vi fikk hjelp til å teste ut og stille spørsmål. Er litt risky å kjøpe vogn som ikke er så stor i Norge, det er jo veldig sant. :p skal se om jeg finner noen anmeldelser og lignende å sende deg, vet jeg leste en veldig fin en ;)
Så snilt av deg. Jeg synes jo den virker veldig bra når jeg har forsøkt å trille den i butikken. Virker som den har god demping:) Jeg lurer også på å kjøpe hvis det blir tilbud på black friday, selv om jeg bare er 20 uker. Vi får se;)
 
Back
Topp