Sikkert lurt å være litt kjapp på avtrekkeren når det eventuelt kommer nye farger, om man vil ha en av de gamle. Er man heldig kan jo de gamle komme på tilbud da.Ooh, takk for tips! Da skal vi også vente med å bestemme oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert lurt å være litt kjapp på avtrekkeren når det eventuelt kommer nye farger, om man vil ha en av de gamle. Er man heldig kan jo de gamle komme på tilbud da.Ooh, takk for tips! Da skal vi også vente med å bestemme oss![]()
Lov å håpe!Sikkert lurt å være litt kjapp på avtrekkeren når det eventuelt kommer nye farger, om man vil ha en av de gamle. Er man heldig kan jo de gamle komme på tilbud da.

Ser litt på Edge duo nå da
Men det er rene jungelen, det her! Når det kommer til Bugaboo føler jeg aldri noe kommer på tilbud. Men lov å håpeSikkert lurt å være litt kjapp på avtrekkeren når det eventuelt kommer nye farger, om man vil ha en av de gamle. Er man heldig kan jo de gamle komme på tilbud da.

Nei, sjeldent det er tilbud på dem. Men mener jeg har sett tilbud på Fox2 når den var på vei ut f.eks.Når det kommer til Bugaboo føler jeg aldri noe kommer på tilbud. Men lov å håpe![]()
Når det kommer til Bugaboo føler jeg aldri noe kommer på tilbud. Men lov å håpe![]()

Hvis man handler for over 15000 på
Barnas Hus så får man 10% på hele kjøpet! Fikk beskjed om det sist vi var der. Så om man kjøper vognen og en pose så får man de 10%![]()
25%, da kunne vi definert det som tilbudJa 25% hadde gjort seg!Jo det er sant. Men 10% er, ja hva skal man si.. ikke så mye som jeg skulle ønske25%, da kunne vi definert det som tilbud

Ja, hva er greia med 10%!Jo det er sant. Men 10% er, ja hva skal man si.. ikke så mye som jeg skulle ønske25%, da kunne vi definert det som tilbud
Vet ikke hvor stor plass TFKen tar, og bag tar jo alltids litt plass. Men kanskje Babyjogger City Elite? Eventuelt en City Mini GT2 (eventuelt beholde TFK hjemme, og ha Mini GT2 i bilen?)Eg lurer på om me skal kjøpe ny vogn. Me har TFK adventure nå, men med to barn, stor hund og alt pakk ein treng til hyttetur o.l. så blir den blir for stor i bilenVeldig god vogn, men tar litt for stor plass, spesielt med babydelen. Nokon som har tips til ei vogn som er god å trille både på grus og anna veg, men som tar bittebitteliten plass i bilen? Langt barn (vil eg tru)
Jeg har falt for Stokke Xplory X. For meg er det aller viktigste at babyen kommer såpss høyt opp, både i forhold til løfting og rygg, men også i forhold til kontakten mellom oss.Og etter at jeg har vært å sett på den i butikk synes jeg alle andre vogner er alt for lave, uansett hvor fine de måtte være.
![]()
Samme!Vi har Bugaboo Fox som vi brukte med første og kommer til å bruke den igjen nå. Vært kjempefornøyd med den![]()