Hvilke vogn?

Hadde Emmaljunga city cross sist, og jeg syns den er skikkelig cosy :happy: Ser litt på Edge duo nå da :dance008 Men det er rene jungelen, det her! :salut

Sikkert lurt å være litt kjapp på avtrekkeren når det eventuelt kommer nye farger, om man vil ha en av de gamle. Er man heldig kan jo de gamle komme på tilbud da.
Når det kommer til Bugaboo føler jeg aldri noe kommer på tilbud. Men lov å håpe:woot:

Når det kommer til Bugaboo føler jeg aldri noe kommer på tilbud. Men lov å håpe:woot:

Hvis man handler for over 15000 på
Barnas Hus så får man 10% på hele kjøpet! Fikk beskjed om det sist vi var der. Så om man kjøper vognen og en pose så får man de 10% :joyful:

Hvis man handler for over 15000 på
Barnas Hus så får man 10% på hele kjøpet! Fikk beskjed om det sist vi var der. Så om man kjøper vognen og en pose så får man de 10% :joyful:

Jo det er sant. Men 10% er, ja hva skal man si.. ikke så mye som jeg skulle ønske :shy: 25%, da kunne vi definert det som tilbud

Eg lurer på om me skal kjøpe ny vogn. Me har TFK adventure nå, men med to barn, stor hund og alt pakk ein treng til hyttetur o.l. så blir den blir for stor i bilen:( Veldig god vogn, men tar litt for stor plass, spesielt med babydelen. Nokon som har tips til ei vogn som er god å trille både på grus og anna veg, men som tar bittebitteliten plass i bilen? Langt barn (vil eg tru)

Eg lurer på om me skal kjøpe ny vogn. Me har TFK adventure nå, men med to barn, stor hund og alt pakk ein treng til hyttetur o.l. så blir den blir for stor i bilen:( Veldig god vogn, men tar litt for stor plass, spesielt med babydelen. Nokon som har tips til ei vogn som er god å trille både på grus og anna veg, men som tar bittebitteliten plass i bilen? Langt barn (vil eg tru)
Vet ikke hvor stor plass TFKen tar, og bag tar jo alltids litt plass. Men kanskje Babyjogger City Elite? Eventuelt en City Mini GT2 (eventuelt beholde TFK hjemme, og ha Mini GT2 i bilen?)

Jeg har falt for Stokke Xplory X. For meg er det aller viktigste at babyen kommer såpss høyt opp, både i forhold til løfting og rygg, men også i forhold til kontakten mellom oss.❤️ Og etter at jeg har vært å sett på den i butikk synes jeg alle andre vogner er alt for lave, uansett hvor fine de måtte være. ‍♀️

Jeg har falt for Stokke Xplory X. For meg er det aller viktigste at babyen kommer såpss høyt opp, både i forhold til løfting og rygg, men også i forhold til kontakten mellom oss.❤️ Og etter at jeg har vært å sett på den i butikk synes jeg alle andre vogner er alt for lave, uansett hvor fine de måtte være. ‍♀️

Enig i at mange vogner er veldig lave. Men det har visst med stabilitet å gjøre. Spesielt for vogner som reklamerer for å kunne brukes i litt ulendt terreng.

Cybex Priam har kommet med nye adaptere til vognbagen som gjør at den kommer høyere opp. Sett på den?

Noen som har erfaring med vogner som er små nok når man slår dem sammen til å passe sammen med et relativt stort hundebur i bagasjerommet? Vanskelig å finne info på nett, og har ikke babybutikk i nærmeste by, så må planlegge litt før shoppingtur :-)

Til dere som har Bugaboo: Hadde tenkt å få ut den berømte fingeren og registrere denne nå (kjøpe "brukt" helt ny på Finn i mai, hun kjøpte den samme måned), men ser på nettsidene at serienummeret står på understellet. MÅ jeg registrere denne nå for utvidet garanti?

Noen som vil komme med litt vogn-råd? Synes det er vanskelig å bestemme seg når man ikke har hatt vogn før
Kravene er at vogna er høy, sittedelen må kunne vendes mot meg/pappaen, god på terreng og snø/slaps da vi bor i snøparadis med lite brøyting…Snakker snø til minst april. Blir lite kjøpesenter-kjøring. Pappaen vil helst ha 4 hjul. Sett på Stokke trailz men da må vi kjøpe brukt til 6-7 tusen. Eller emmaljunga nxt90 select som er på salg ny nå til 10.000. Tips?

Back
Topp