Hvilke vogn?

Jeg tenker at vendbar sittedel er bra, mer fleksibilitet etterhvert som Knøttet blir større. Eller?
For meg er det viktig. Har opplevd å ikke høre at barnet har prøvd å snakke med meg når jeg har trillet med vogn med fremovervendt sittedel. Synes også det er irriterende når jeg må stoppe å trille for å sjekke om barnet har sovna (kan være nok til at barnet våkner igjen), så her blir det definitivt vogn med vendbar sittedel.

Jeg tenker at vendbar sittedel er bra, mer fleksibilitet etterhvert som Knøttet blir større. Eller?

For meg er det viktig første par årene. Skal så utrolig lite til for at barn blir overstimulert første tiden så da er det gull verdt å kan se på mamma fremfor alt det spennende rundt i omverden.

Jeg har bugaboo buffalo etter førstemann og elsker vogna. Har blitt brukt på både i skiløyper, grus, asfalt, kjøpesenter og inne i et trangt hus, og kommer frem over alt. Liker at den veier svært lite og er lett å trille. Og at du kan velge mellom fastlåste og svingbare hjul ved å "trykke på en knapp" :)

Jeg har bugaboo buffalo etter førstemann og elsker vogna. Har blitt brukt på både i skiløyper, grus, asfalt, kjøpesenter og inne i et trangt hus, og kommer frem over alt. Liker at den veier svært lite og er lett å trille. Og at du kan velge mellom fastlåste og svingbare hjul ved å "trykke på en knapp" :)

Har vært fantastisk fornøyd med Stokke Trailz og håper den holder en unge til! For øvrig er Thule Sport genial for sykkel og løping.

Hva gjorde at du likte den? Vipper mellom Stokke og Bugaboo

Jeg liker at den tåler mye (jeg løp en hel del med den), og at den var stor og lett å trille/styre. Lett å veksle mellom låste hjul og ulåste hjul foran, enkel å klappe sammen og så hadde den riktig høyde for meg. Føltes som en skikkelig stabil vogn, ikke en dukkevogn liksom.

Her heller vi mot bugaboo donkey :) har en brio vogn i bhg og en annen hjemme ellers og 2 triller xD men blir ei til som blir ny der alt er gamle og slitte arve vogner :)

Vi har en bugaboo fox 2 fra før, veldig fornøyd. Men, vi må nok ha søskenvogn. Synes bugaboo donkey 5 duo ser fin ut!

Ja jeg vet, altfor tidlig til å tenke på sånt. Eller kanskje ikke :confused: ivrig er vel forbokstaven som nygravid.. så hvilke vogn har dere tenkt å bruke når den lille kommer?:rolleyes: Selv digger jeg Bugaboo fox, men herre for en pris. Eneste jeg kan forsvare det med er vel at en får solgt den til en ok pris etter bruk.

Dette blir mitt første barn, og jeg har ikke peiling på hva vi har behov for av barnevogn og hvilke kriterier jeg skal se etter. hva er det som gjør at du digger den vogna? :whacky024

Dette blir mitt første barn, og jeg har ikke peiling på hva vi har behov for av barnevogn og hvilke kriterier jeg skal se etter. hva er det som gjør at du digger den vogna? :whacky024

Først og fremst: kalesjen! Den er stor, og dekker godt. Så er den lett og legge sammen og slå opp, tar liten plass sammenlagt, veldig god å trille og veldig fin å se på syntes jeg :rolleyes:

Fant nettopp denne, med sort understell❤️ Altså, den er så fin!

Vedlegg

• 32D4450A-4765-4227-A73E-105A668B3670.png
    32D4450A-4765-4227-A73E-105A668B3670.png
    2,6 MB · Visninger: 31
Åå den er så fin! Tenker enten stormy blue eller forest green ❤️
Jeg har lyst på Stormy Blue. Men usikker på om jeg skal ha svart understell eller det som er blå/grått. (Ikke aluminium).
Tror dog jeg skal vente til etter Kind Und Jugend messa i september med å ta et valg, for det er gjerne da nye farger blir lansert. Kanskje kommer det noe enda finere :Heartpink

Jeg har lyst på Stormy Blue. Men usikker på om jeg skal ha svart understell eller det som er blå/grått. (Ikke aluminium).
Tror dog jeg skal vente til etter Kind Und Jugend messa i september med å ta et valg, for det er gjerne da nye farger blir lansert. Kanskje kommer det noe enda finere :Heartpink
Ooh, takk for tips! Da skal vi også vente med å bestemme oss ☺️

Back
Topp