Hvilke tilskudd tar dere ?

Jeg bruker Nycoplus Omega-3 Multi. Kjøpte med en hel haug da det var på 50 % på apoteket. Inneholder alle anbefalte vitaminer og mineraler, unntatt kalsium. Men jeg drikker mye melk :D
 
Jeg tar folat og jod, samt D-vitamin og hvis jeg husker det magnesium. Har på lista å kjøpe omega-3 og jerntilskudd i tillegg, etter anbefaling fra jordmor.
 
Jeg tar Lifeline Gravid. 4 kapsler hver dag.

men serr- brekningsrefleksen min får virkelig kjørt seg :sour: Er det bare meg, eller lukter de blå helt j*vlig?:wtf::yuck:

Jeg tar ikke de hvite pga jeg tar levaxin om kvelden, så de aner jeg ikke hvordan er, så jeg tar egt bare 3 hver kveld:meh:


Brekker meg av de blå selv, sliter med å få de ned
 
Jeg var på apoteket i dag og snakket med en farmasøyt. Jeg forklarte at jeg har vært mye kvalm og sliter med å få i meg 4 store tabletter uten at de kommer opp igjen :meh:

Hun sa da at nycoplus omega3 multi har det samme innholdet som nycoplus gravid, bare at du får i deg alt du trenger med 2 tabletter og ikke 4:) Er så lettet:happy:

Et tips til dere som er uggen og kvalm :)
 
Samme tipset jeg fikk, men har kjøpt litt hips on happ etter hva som har vært på tilbud :)

Vær dog obs på ulikt innhold av kalsium i de! Er mindre i nycoplus multi.


Jeg var på apoteket i dag og snakket med en farmasøyt. Jeg forklarte at jeg har vært mye kvalm og sliter med å få i meg 4 store tabletter uten at de kommer opp igjen :meh:

Hun sa da at nycoplus omega3 multi har det samme innholdet som nycoplus gravid, bare at du får i deg alt du trenger med 2 tabletter og ikke 4:) Er så lettet:happy:

Et tips til dere som er uggen og kvalm :)
 
Jeg var på apoteket i dag og snakket med en farmasøyt. Jeg forklarte at jeg har vært mye kvalm og sliter med å få i meg 4 store tabletter uten at de kommer opp igjen :meh:

Hun sa da at nycoplus omega3 multi har det samme innholdet som nycoplus gravid, bare at du får i deg alt du trenger med 2 tabletter og ikke 4:) Er så lettet:happy:

Et tips til dere som er uggen og kvalm :)
Men de inneholder vel kalsium ? Kan ikke ta det med levaxinen :shifty:
 
Nycoplus gravid. Har ikke tatt hver dag den siste tiden. Forsøker å spise så variert som mulig til tross for kvalmen:meh:
 
Vettu, jeg har måttet slutte! Jeg har skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet for det, men de tablettene jeg tok fremprovoserte så innmari prosjektilspying at det var ikke måte på. Jeg skulle nok ha snakka med lege om det..
 
Begynte å ta lifeline sine, men tar kun omega 3 kapslene derfra nå. Den blå holdt jeg på å spy av, æsj....
Så tar jeg folat og D-vit pga mangel og etter anbefaling av legen.
Hvordan er nyco+ sine tabletter i forhold til lifeline?
 
Tar folat bare. Er fæl til å glemme å ta de, men blodprøven for tre uker siden var fin så stresser ikke med for lave verdier.
 
Begynte å ta lifeline sine, men tar kun omega 3 kapslene derfra nå. Den blå holdt jeg på å spy av, æsj....
Så tar jeg folat og D-vit pga mangel og etter anbefaling av legen.
Hvordan er nyco+ sine tabletter i forhold til lifeline?
Synes nyco sine er mye bedre. Får ikke oppstøt, også er de glatte og lettere å svelge:)
 
Har tatt complete multivitamin kvinne, nycoplus høykonsentrert omega 3 og folat. Slutter med folat nå, uke 13, da det er nok i multivitaminen for resten av svangerskapet (men ikke nok for de første 12 ukene).

Tok det samme sist gang, og hadde fine verdier hele veien. Fått svar på d-vitamin og jern, og det var fine nivåer. :happy:
Spurte på apoteket sist, og da ble konklusjonen å fortsette med det jeg gikk på fast, og bare legge til folat i starten.
 
Back
Topp