Hvilke tilskudd tar dere ?

Prøver♥️

Glad i forumet
Augustbarna 2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg tar Lifeline Gravid. 4 kapsler hver dag.

men serr- brekningsrefleksen min får virkelig kjørt seg :sour: Er det bare meg, eller lukter de blå helt j*vlig?:wtf::yuck:

Jeg tar ikke de hvite pga jeg tar levaxin om kvelden, så de aner jeg ikke hvordan er, så jeg tar egt bare 3 hver kveld:meh:
 
Tar de samme som deg, helt kritisk å få i seg. Smågulper på transmak og den blå hele dagen!:hungover:
 
Bare folat foreløpig.. begynner med nycoplus omega 3 multi når boksen med folat er tom om en ukes tid :) tenkte det kunne være digg med alt samla i en tablett :wacky:
 
Multivitamin, omega-3 og folat. Blir vel sikkert jern etterhvert som sist også :wacky: Har første offisielle svangerskapskontroll 12.1. Tenk at 12 uker nærmer seg :nailbiting:
 
Lifeline care gravid, ekstra d-vitamin og melkesyrebakterier til de stakkar tarmene:yuck: så har jeg på følelsen at jeg evt må ta jern etter hvert.
 
Multivitamin (som har tilstrekkeleg folat og jod i seg) + omega 3:)
 
Bare folat
 
Til nå har jeg tatt folat og jod hver dag, og vanligvis ville jeg tatt tran, men det har jeg vært litt dårlig til. Har vært innom legen min og bl.a. tatt blodprøver og fått vite at jernnivået mitt er slik at jeg kommer til å bli anbefalt tilskudd av jern fra uke 18 (nye retningslinjer), så har kjøpt multivitamin for gravide som har litt jern i nå så jeg forhåpentligvis kan venne kroppen til det gradvis. Er ikke så glad i jerntilskudd :yuck:
 
Jeg bruker Nycoplus gravid. Så lenge jeg spiser dem i starten av et måltid slipper jeg unna å gå rundt og gulpe omega 3. Har ikke fått svar på blodprøvene fra 1. svangerskapskontroll ennå, men håper verdiene er fine:)
 
Back
Topp