Hvilke symptomer har dere? :)

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har hatt ømme pupper bare denne gangen, startet slik sist også, var endel kvalm første trimester sist, men det startet ikke før i uke 6, så har da enda noen uker før den kommer håper jeg:) da rekker jeg å få overstått tilvenningen til barnehagen for 1 åringen før det setter igang :p

Ømme pupper, litt kvalm, og blir veldig fort sur på samboeren stakkars :smiley-ashamed008

Jeg har veldig lite symptomer. Hadde veldig ømme pupper i starten, men det har gått litt over nå. Ellers er jeg veeeeldig oppblåst og hormonell... begynte å grine av kaffetrakteren i dag :p helt sykt :p

Jeg har veldig lite symptomer. Hadde veldig ømme pupper i starten, men det har gått litt over nå. Ellers er jeg veeeeldig oppblåst og hormonell... begynte å grine av kaffetrakteren i dag :p helt sykt :p
Haha, kjenner jeg gleder meg til dette :p var sykt hormonell sist, og tror jeg starter litt nå, griner av glede hver gang 1 åringen kommer å skal gi klem liksom :p

Bare opplåst og ømme pupper som jeg vet er svangerskapssymptomer nå. I tillegg er jeg sykt trøtt, og sulten hele tiden. Det pleier å være svangerskapssymptomer for meg, men denne gangen hadde jeg det fra før, tror jeg får det som bivirkning av progesterontilskudd som jeg tar. Nå aner jeg ikke hva som kommer av svangerskapet, og hva som kommer av medisinene.

Første uka var jeg kvalm og oppblåst hver dag, denne uken har jeg hatt ømme og "tunge" bryster, mer synlige blodårer i brystene, murringer og svake stikninger i livmoren. Har også fått mer kviser, og magen føles stinn.

Last edited:
Kvalm, oppblåst, sure oppstøt, mye stikkinger i livmoren (kan ikke huske at det stakk så mye sist :o )og kanskje et par hormoner på bærtur :p

Kvalm, ømme og harde pupper. Stikkinger og murring i livmora. Øm i bekkenet. Gråter mye!:p

litt ømme pupper, kvalme, rar i kroppen. Luftsmerter, stikkinger i lysken, murringer, halsbrann, endring i smaker(f.eks kaffe smaker ikke godt lenger. Jatakk, hvordan kommer de neste ukene til å bli?? :p

I dag da jeg skulle tømme matavfallet sleit jeg. Det luktet mye verre enn vanlig! :-P

litt ømme pupper, kvalme, rar i kroppen. Luftsmerter, stikkinger i lysken, murringer, halsbrann, endring i smaker(f.eks kaffe smaker ikke godt lenger. Jatakk, hvordan kommer de neste ukene til å bli?? :p
Slik hadde jeg det sist også! Jeg elsker kaffe, men rørte det såvidt under svangerskapet, spent på om det blir likt denne gangen, merket forøvrig at luktesansen er i farta på jobben i natt, lukta alt :p

Slik hadde jeg det sist også! Jeg elsker kaffe, men rørte det såvidt under svangerskapet, spent på om det blir likt denne gangen, merket forøvrig at luktesansen er i farta på jobben i natt, lukta alt :p
Har vært sånn m meg alle ganger, 5. gangen nå. :p

Jeg synes også at kaffe smaker fælt! Det smaker som jord :p egentlig veldig greit for pleide å drikke veldig mye kaffe. Kuttet ned til 2 kopper dagen, men nå har jeg sluttet helt :)

Jeg synes også at kaffe smaker fælt! Det smaker som jord :p egentlig veldig greit for pleide å drikke veldig mye kaffe. Kuttet ned til 2 kopper dagen, men nå har jeg sluttet helt :)
Sanne som her, men jeg prøver stadig :p gammel vane osv :p

Kvalm, trøtt, murringer, ekstra luktsensitiv og litt endret smakssans:sleep002

Småuggen og litt trøtt her, samt litt stikk i magen - og ganske så mye luft ;)

Tar i mot alle symptomer med takk nå, da jeg mistet i høst og da hadde jeg veldig lite symptomer. (Mulig jeg tenker noe annet blir jeg liggende med hodet over doskåla;))

Back
Topp