ORIGINAL: STJERNE*
ORIGINAL: Rada
ORIGINAL: STJERNE*
Kan jeg spør... Hva er det dere liker så godt med katter? Gjør den noen nytte f.eks?
Katter driter, klorer, pisser og ikke minst røyter. Man merker GODT om man er på besøk hos noen med katt. Syns det er så utrooolig uhygienisk og kvalmt..[:'(]
Men... Alt det gjør jeg og..[8|] klorer kanskje ikke så ofte da men..
Nettopp! Hva skal man med katt da? Føler at katteeiere ikke gjør annet enn å skjelle på katta si. Enten fordi den roter i søpla, skraper opp sofaen eller biter og ødelegger leker. Ser ikke noe kos i det.
Synd at du har det inntrykket av katter, men mener du at katter er ekle dyr, så skal du selvfølgelig få lov til det, og så håper jeg du aldri får deg katt.
Jeg har 6 katter, det lukter ikke katt i huset mitt. Jeg tømmer doene regelmessig. Ja, det blir en del pels i huset, men jeg er i den heldig situasjonen at jeg er eier av en støvsuger, så da er ikke det noe problem, for jeg kan nemlig støvsuge huset for kattepels. Og det gjør jeg gjerne flere ganger i uken.
Men sånn er det å ha frittgående dyr i huset, da må man holde litt mer fokus på renhold.
Kattene mine gir meg mye, det er utrolig med selskap i de, alle har sin egen personlighet. Jeg har klorestativ som kattene klorer på, og de har egne leker som de selvfølgelig får lov å klore og bite så mye de vil på. Sofaen min er fortsatt 98% hel, litt kloring må man regne med når man har katt, men for meg er ikke det noe problem. Og heller ikke for samboeren min.
Dette var en hyggelig og koselig tråd, skjønner ikke hvorfor noen alltid må ødelegge.... Du har kanskje noen interesser vi andre synes er helt bak mål, men du må da få lov å ha akkurat de interessene du vil....