Jeg fikk så lyst og google bilder av fine katter...
Hva skal jeg søke på?
Har sett på disse:
Hva skal jeg søke på?
Har sett på disse:
- hellig birma
- britisk korthår
- bengal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Qualitas
de er fine å se på.. men selv har jeg dårlig erfaring med rasekatter [8D]
ORIGINAL: Pearl
Må jo si Maine Coon da, for det har jeg!!!! En flott rase, med edle trekk, masse pels og masse karakter!
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
jeg skal bare se på.
Hellig birmaer er SÆRE.... vil ha en vanlig huskatt....
ORIGINAL: *MamMathea*
Somali
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
jeg skal bare se på.
Hellig birmaer er SÆRE.... vil ha en vanlig huskatt....
jeg har en hellig birma.. den er jo kjempe fin og kosete, men jeg har mine mistanker om at den er tilbakeståen.. og den liker å klore opp dører og skap..
men har et fint bildet av han da.. kan slenge det ut? :P
Hils på ... Noddy!!! TADAAAAAA

ORIGINAL: Venus83
Nr 1- maine coon
Nr 2- tiffanie
Nr 3- selkirk rex, langhår
Nr 4- devon rex
Nr 5- spynx
Snowshoe er også fin, men kjenner egentlig ikke noe til rasen. Finnes jo mange andre fine raser også, men det er ikke alle som er å få tak i her i Norge. Men topp 5 listen min er i hvert fall mulig å få tak i [;)], med unntak av Tiffanie, men tror man får korthårsvarianten Burmilla, i hvert fall i Sverige- utrolig flott den også.
Jeg liker litt sånn enten eller med pels [:D]
Vanlige korthårsraser er ikke noe for meg... men det finnes jo utrolig mye fint der også [:)]
Bengal liker jeg ikke, men ta en titt på Egyptisk Mau og Savannah!
ORIGINAL: forvirretmor
Jeg har ragdoll,har litt sære vaner som å KUN drikke rennende vann fra springen og bestemmer selv når hun vil ha kos.Har en kjempe fin personlighet og er veldig tålmodig når det kommer til barna. Hun sover ved siden av hodet mitt og maler hele natten <3
Har en hann katt som er skikkelig ragdoll av lynne.Lat,mega kosete,snill som dagen er lang,folkekjær og uendelig tålmodig.Ynsgte sønnen min legger seg oppå han og koser og det virker som katten liker det faktisk:) Han er svææær ca 8 kg[:)]