Hvem vil inn her?

Hva vil dere si er de første tegnene på graviditet. Fant ikke ut om min forrige graviditet før jeg var over 3måneder på vei sist, med en positiv test så klart. Så vil vell si at jeg ikke vet helt hva jeg håper på å kjenne etter :)
 
Er i pp 7 nå, så håper virkelig noe skjer denne gangen


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Håper å komme inn her:)
 
Mens murringer en uke før mens, så kan lett forveksles med at TR er på vei.nå som jeg aktivt prøver blir nok testene tatt før ikm dato:) tidlig tegn har og vært mistet matlyst og svimmelhet
 
Jeg har alltid hatt mensen kommer om en uke-smerter, det fikk jeg ikke forrige gang. Nå tester jeg nok lenge før forventet mens, fordi vi aktivt prøver og har kontroll på dagene.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper virkelig å komme hit :)
EL blir ca 27 april, midt i vår kjærestetur til Tyrkia :)
Så håper at sol og sommer hjelper på:)
Mulig termin blir på vår 3-års dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi starter prøvingen nå, krysser alt som krysses kan for at spiren sitter på første forsøk<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg håper på å få komme hit.. :) Går for påskenøtter! PP1.
 
Jeg vil gjerne inn her, jeg og samboeren bestemte oss nå på nyåret at vi ville få vår første og er nå i PP nr 3. Håper det vil klaffe denne gangen. Håpe på litt lykke i påsken. :)
 
Vil gjerne inn her jeg også:) Gått cirka 1 uke siden EL, er sååå spent på å teste etter påskeferien. Dog er det vel ikke så store sjanser for at det skal gå på første forsøk etter mange år på p-pille:p Føler det skjer ting, men har lest en del på nettet og funnet ut at det kanskje bare er kroppens reaksjoner på p-pilleslutt...skal si man er klar med stor K når man har bestemt seg for å sette i gang med prøvingen!!;)
 
Håper selv på å komme inn her, eller i løpet av 2015. Dette blir min første :)
 
Back
Topp