Hvem vil inn her?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere enn meg som starter prøvingen i April, og håper på klaff i PP1?? :))
 
Vi starter også med prøvingen i april :D har et håp om å bli gravid i PP1, men med uregelmessig syklus er det litt vanskelig å regne seg frem til EL. Sluttet med p-plaster i desember og er nå på syklusdag 39, venter altså bare på tr :)
 
Jeg håper på å komme inn her eller i februar! Uansett så er det 2015 som er året! Har en sønn på to år og snart fire måneder fra før, så dette blir flott!
 
Om det ikkje klaffer i desember håper eg på her:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har en sønn som er født vinteren 2010. Så her i huset er vi klar for en lillesøster/lillebror ;)
 
Jeg har også veldig lysst og komme inn her, men tviler på at det skjer.. Har time til og ta ut spiralen 7april :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil, jeg vil!!!! Hadde en spontanabort på tirsdag, satser på å kjøre på med en gang jeg slutter å blø ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg vil inn hit <3 Vi mista ei lita spire i november og har prøvd siden.. Nå håper vi på at April blir måneden denne gangen også! <3 Er ihvertfall et etterlengta barn når det kommer!
Storesøster er født i januar 13 :)
 
Prøve her! Får vi klaff nå blir det i desember, og det er jo det tipp topp, men har prøvd siden september, så føler ikke sjansene er så store.. Uansett hvilken måned, barr det skjer


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg vil også inn hit! Har nettopp hatt en SA, så håper virkelig det blir en 2015-baby! :)
 
Me to!!

Har hatt 2 sa på rad rett v den magiske grensa.., så j har vært gravid i et halvår uten resultat.
Gått bort fra å telle dager osv, bare håper han/hun blir når krysset først dukker opp igjen!
Ikke lange tida igjen av 2014, så håper en gang i 15!

Lykke til alle sammen!!!!!
 
Nå er det ikke så lenge til! Vi blir ikke å prøve sånn kjempeaktivt i april, da det eeegnelig passer bedre med februar 15, men 5 april tas den aller siste pillen, så vi er jo teknisk sett prøvere allerede da, selv om vi ikke blir å legge inn noen innsats før måneden etter. :)
 
Håper sterkt på å komme inn her jeg også! Startet på pp2 i dag så krysser fingrene :)

Fra BV appen :)
 
Tok siste pille for snart 2 uker siden, så er veldig spent på hvor raskt det skjer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ønsker meg inn her! Satser på samme lykke som for 11 år siden med befruktning på samme tid og termin samme tid! :)


Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)
 
Back
Topp