Hvem vil inn her?

Starter slett ikke prøvingen i april, men april blir vår pp 16, så jeg HÅPER at det snart lykkes, og januar 2015 vil jeg gjerne inn på. Aller februar eller mars. eller når det åtte bli. Men i alle fall, det ble ikke 2013, det ble ikke 2014, så da håper jeg det blir 2015.
 
Håper på og komme inn her eller i februar :)
 
Da er spiralen tatt ut og vi er prøvere, gøy ;)
 
Hvordan var det og ta den ut? Brukte det lang tid? Var det vondt?


Sent from my iPad using BV Forum

Nei, kjente ingenting. Tok celleprøve samtidig og det var heller litt ubehagelig.
Men merker ingenting nå, var bekymret for hvordan det ville gå siden den hadde vært der i 5 år, så det er ingenting å bekymre seg for :)
 
Nei, kjente ingenting. Tok celleprøve samtidig og det var heller litt ubehagelig.
Men merker ingenting nå, var bekymret for hvordan det ville gå siden den hadde vært der i 5 år, så det er ingenting å bekymre seg for :)

Det tok max 10sek å ta den ut :)
 
Åh så bra å høre! :) jeg gruer meg kjempe mye.. Var du hos gynekolog eller hos fastlegen?


<3 ønsker nr 4 <3
 
Gjorde det hos fastlegen (dame) :) Nei, vil egentlig ikke si det har vært noe blødning ;)


Så bra! Jeg har bestilt hos privat gynekolog (kvinne), så regner med at det er kjapt gjordt :) kjenner jeg får helt sommerfugler i magen :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så bra! Jeg har bestilt hos privat gynekolog (kvinne), så regner med at det er kjapt gjordt :) kjenner jeg får helt sommerfugler i magen :p


Sent from my iPad using BV Forum

Går nok så fint skal du se, har vært en rar dag.. føler meg nesten litt tom. Spent på alt fremover. Lykke til :)
 
Om spiren sitter denne pp blir termin 2. Januar... Men med planlagt KS kommer vel ungen før jul...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Vil veldig gjerne inn hit. Men i og med at vi har vært prøvere i over et år så begynner jeg å få mine tvil...
 
Håper på en plass her inne sammen med alle dere:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper virkelig jeg kommer inn her :) Helst januar! :D
 
Jeg vil :D er dpo dag 1 i dag


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
 
Har prøvd siden november, så håper vi treffer nå. Forrige gang fikk vi 2 mnd før termin, så det er ikke sikkert vi egentlig ender opp her..Krysser fingrene for alle her inne! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp