Hvem vet om spiren?

Meg og min samboer ❤ også har vi snakket om det rundt sønnen vår, men han er for liten til å skjønne noe, og sier ikke noe om det. Han har enda veldig begrenset med språk. Men litt redd for den dagen han plutselig finner på å snakke, hvilken ord han har lagra der inne han blir 2 om 1 måned.
 
Meg og min samboer ❤ også har vi snakket om det rundt sønnen vår, men han er for liten til å skjønne noe, og sier ikke noe om det. Han har enda veldig begrenset med språk. Men litt redd for den dagen han plutselig finner på å snakke, hvilken ord han har lagra der inne han blir 2 om 1 måned.


Vi gikk på en liten smell der, frøkna på 3 fortalte bestemor at ho skulle få en jentebaby! Men heldigvis trodde bestemor at ho mente en ny dukke haha! Er ikkje klar for at mange skal vite det etter det har gått galt før, så er det litt fint å ha vår lille hemmelighet.
 
Vi gikk på en liten smell der, frøkna på 3 fortalte bestemor at ho skulle få en jentebaby! Men heldigvis trodde bestemor at ho mente en ny dukke haha! Er ikkje klar for at mange skal vite det etter det har gått galt før, så er det litt fint å ha vår lille hemmelighet.
Huff haha. Den var nok litt ekkel ja. Men bra hun tenkte den da. Her går det kun i mamma, pappa, traktor, bestefar, bil, klokka, æsj (bæsj) nam nam (mat). Av det som er forståelig. Så kan ikke se for meg at han skal kunne gjøre seg forstått med akkurat dette. Men hvem vet, plutselig skjer det som ikke skulle skje
 
Bare mannen min og jeg vet om det. Jeg er 5+0 uker. Det blir nok vår lille hemmelighet en god stund til.
 
Mannen og sjefen
 
Barnefar
1 av 3 av søsknene mine
Mamma og Pappa
Sønnen min (han har fortalt det til sin Pappa og to kamerater i klassen)
8 venner

ALLE her inne på babyverden hehe.
 
Vi har valgt å si det til jobben og de nærmeste venner og familie,grunnet 2 tidligere MA,velger vi å være åpne om at det nå kan gå begge veier,sa det da til jobben med tanke op evt sykemelding osv
 
Mine og mannen sine foreldre :happy: Vi er bare 4+3 enda, så vi venter med å fortelle flere, men syntes det er fint at de er med hele veien:)
 
Hvem har dere delt den store nyheten med? :)
Jeg ville vente med å fortelle noen til vi var i en veldig sikker periode og ikke like stor sjanse for SA, og ikke noe bekymringer for svangerskap utenfor livmor, men samboer ble så glad og måtte fortelle moren sin, faren sin og kjæresten, og broren sin med engang, så endte opp mine tre nærmeste venninner fikk vite det og mine adoptivforeldre og ei anna nær av meg. Så er plutselig veldig mange som veit det og er 5+2 i dag
 
Bare mannen min. :)

Sist delte jeg det med mine to nærmeste venninner omtrent i det jeg tisset på pinnen. Nå tenkte jeg å vente en uke med å fortelle dem, men trangen begynner å bli stor.
 
Bare samboeren , venter nok litt før det er aktuelt å si det til flere. Synes det har vært greit å være på tidlig ultralyd først .
 
Vi har fortalt det til vordende bestemor, tante og noen venner :)
 
Foreløpig er det kun en håndfull nære venner som vet. Ikke fortsatt det til familien enda i tilfelle det ikke ender godt. Skal på ultralyd på lørdag og hvis alt står bra til da så skal vi begynne å fortelle det til familien:)
 
De nærmeste vet det nå. Foreldre og søsken, noen venner og de på jobben min (pga tilrettelegginga). Sendte bilde av ultralydbildene på familiegruppene våre i går så jeg fikk overraska søsknene våre litt. Føler at de andre vi kjenner ikke trenger å vite noe før de møter meg med ny baby :hilarious: har et litt annet forhold til sosiale medier nå, i motsetning til sist svangerskap. Men kan vel hende vi vil dele et lite bilde av kommende storesøster som gleder seg. Men det blir lenge til enda tror jeg :happy:
 
Min mann så klart, svigermor og ei veninne (hun er også gravid, og vi begge har mistet før). Venter på TUL, så får vi se. Forteller da mine nærmeste venner. 9 uker i dag.
 
Back
Topp