NyttKapittel
Forelsket i forumet
Alle våre nære og kjære
Og de på jobben
Og de på jobben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg og min samboer ❤ også har vi snakket om det rundt sønnen vår, men han er for liten til å skjønne noe, og sier ikke noe om det. Han har enda veldig begrenset med språk. Men litt redd for den dagen han plutselig finner på å snakke, hvilken ord han har lagra der inne han blir 2 om 1 måned.
Huff haha. Den var nok litt ekkel ja. Men bra hun tenkte den da. Her går det kun i mamma, pappa, traktor, bestefar, bil, klokka, æsj (bæsj) nam nam (mat). Av det som er forståelig. Så kan ikke se for meg at han skal kunne gjøre seg forstått med akkurat dette. Men hvem vet, plutselig skjer det som ikke skulle skjeVi gikk på en liten smell der, frøkna på 3 fortalte bestemor at ho skulle få en jentebaby! Men heldigvis trodde bestemor at ho mente en ny dukke haha! Er ikkje klar for at mange skal vite det etter det har gått galt før, så er det litt fint å ha vår lille hemmelighet.
Jeg ville vente med å fortelle noen til vi var i en veldig sikker periode og ikke like stor sjanse for SA, og ikke noe bekymringer for svangerskap utenfor livmor, men samboer ble så glad og måtte fortelle moren sin, faren sin og kjæresten, og broren sin med engang, så endte opp mine tre nærmeste venninner fikk vite det og mine adoptivforeldre og ei anna nær av meg. Så er plutselig veldig mange som veit det og er 5+2 i dagHvem har dere delt den store nyheten med?