Hvem vet om spiren?

Besteveninnen min og et vennepar av oss. Mamma og søstrene mine har og skjønt det. :)
 
3 veninner og min søster. Resten vil vi vente med en god stund til. Hadde vært morro om alt går bra, og dele med besteforeldrene når vi hvet kjønnet på barna
 
Min bror og hans kjæreste, og samboeren min da:)
 
Mamma og pappa, ei venninne og termingjengen fra 2016 :D
 
Altfor mange :hilarious:
Foreldrene mine
Foreldrene til mannen
Broren min og kona og foreldrene til svigerinnen min (var der å skulle spise ost og kjeks før jul)
Broren til mannen
Min mormor
En god venninne av mamma (var her når mamma fikk vite det)
Alle kirurgene på avdelingen jeg jobber (de har rekvirert blodprøver)
En del kollegaer pga formen
To venninner :hilarious:
 
Mine to beste venninner som er forlovere, hans foreldre. Mine foreldre får vite det på søndag, og alle de kommende tantene neste lørdag. Må fortelle det litt tidligere enn planlagt da vi må flytte hele bryllupet vårt :hilarious:
 
Jeg har fortalt det til noen av de nærmeste venninnene mine. Ei god venninne to hus bortenfor her vi bor har termin i starten av juli, og var så trist over at det var hun som var gravid og ikke jeg, som hadde mistet - jeg gleder meg såå til å fortelle henne at vi (forhåpentligvis) skal ha permisjon sammen! :D
 
Foreløpig bare min bestevenninne og min mamma. Forteller nok til øvrige foreldre og våre søsken når vi treffes i løpet av januar/februar en gang :)
 
Pappaen og meg, bestevenninnen min, et vennepar og en annen god venninne! Og PTen min :hilarious:
 
Veldig mange :hilarious: alle kommende besteforeldre (6stk), 3 søsken og 5 venninner :D
 
Kjenner jeg får lyst å fortelle til noen når jeg ser så mange som har fortalt. Hehe.
 
Kun diverse leger/helsesekretærer og samboer.
Men må nok fortelle en kollega siden vi jobber med kjemikalier og det kan eg ikkje akkurat gjøre lengre.
Håper å fortelle færrest mulig før vi har sett hjerteslag og bekreftet at det går veien. Og for å unngå at storebror får høre det av andre enn oss. Vi har luftet tanken om en til med han og det hadde vært «helt fælt» ifølge jr.
 
- Mine nærmeste venninner, og en del kollegaer på jobb
- foreldrene våre
- min bror og hans samboer
- ett av mine søskenbarn som jeg har god kontakt med
- mine besteforeldre (var hos oss på julaften når vi annonserte det for foreldrene våre)

og tror det er noen onkler og tanter som vet :hilarious:
 
Back
Topp