Hvem vet om spiren?

-alle besteforeldrene
-2 venninner av meg
-tanter og onkler
-noen (5stk) på jobb pga tilrettelegging
 
Min samboer og to venninner ☺️
 
- Mine og mannens foreldre og søsken
- To venninner
- Nærmeste leder og en nær kollega

Vi skulle i utgangspunktet vente til etter tidlig ultralyd, men valgte å fortelle istedenfor å juge med tanke på mat og drikke i romjula. På jobb har jeg fortalt på grunn av tilrettelegging :) I tillegg vet jo alle disse at vi har strevet med å bli gravide og vært gjennom mislykket IVF, så synes det var fint å dele det!
 
Samboer og søsteren min :love017 To venninner fikk vite det noen dager etter. Og den gamle termingruppa mi, de fikk vite det samtidig som de to venninnene mine :dance008
 
Mannen, svigerinnene mine og ei venninne. I tillegg så fant ene sønnen min det ut, han har vel skjønt det pga testene. Så da var jeg ærlig og sa at ja, jeg er gravid, men det er veldig lenge til det kommer baby, og det kan også hende det ikke blir noen baby. Han er over 10 år så han skjønte det, og lovte å holde det hemmelig. De to eldste barna mine veit det ikke, ikke yngste heller.
 
Foreløpig bare samboeren og ei kollega/venninne som vet :happy: Liker ikke masse oppmerksomhet og gratulerer, så har ikke behov for å fortelle fler på en god stund
 
Da har sjefen og ei venninne i tillegg til meg og mannen fått vite det:) Kanskje på tide å si det til familien også:joyful:
 
Stadig flere venner, hehe! Og de blir så glade. Vi er heldige som har så mange såpass nære venner - de ble så lei seg da vi mistet jenta vår i sommer, og blir superglade da vi fortalte om ny graviditet!

Når det er sagt, må vi prøve å begrense oss litt. Vi vil ikke at alle skal vite helt ennå, og heller ikke familiene våre, for de lager så mye styr ut av det. Så vi avventer litt, iallfall til etter TUL.
 
Samboeren min, foreldrene mine, søsteren min og ei venninne :happy:
 
Jeg sa det til sjefen i dag og hun ble så glad og gav meg en god klem:love7 Hun er så snill og god. Måtte fortelle det da formen er så varierende, så sånn i tilfelle jeg trenger en dag innimellom til å komme meg på, så er det greit at hun vet.
 
Bare samboer og meg :) Tenker å vente med å fortelle venner til etter tul, og kanskje også til etter uke 14. Sist fortalte vi besteforeldre over telefon, men denne gangen vil jeg fortelle når vi møter dem. Så blir enten i påska, eller nærmere sommeren. :angelic: Spørs litt om det er begynt å bli synlig til påske eller ikke. Hører man kan få mage tidligere med nr to, så spent på det :)
 
Nå vet flere Og flere. Startet med at samboeren og jeg sa det til naboen. pga dårlig form valgte jeg å si det til HR sjefen og de ansatte der jeg er. Så da er det brått ca 25 som vet:woot:
 
Bortsett fra helsepersonell, så vet: Mannen, mamma og mine søsken, noen av hans søsken, sjefen, ei venninne og tilfeldige servitører på restauranter fordi jeg lurer på rare ting om hvordan maten er tilberedt og hvor det kommer fra :rolleyes:
 
Mannen min, mamma og pappa. Mamma "så" det på meg.
 
Min mann, foreldrene mine og 3 venninner. Har lyst til å fortelle det til heeeele verden men samtidig er jeg så redd for at noe skal gå galt
 
Forloveden (selvfølgelig), de kommende besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler pluss noen nære venner av oss:Heartred
 
Back
Topp