Hvem skal med på føden?

Det er samboer/kjæresten som skal være med inn :) men jeg vil gjerne ha mamma i nærheten om jeg skulle trenge henne
 
Haha, mannen min og drar til Liverpool i helgen! Man U - Liverpoolkamp han skal se eller? ;)
Det er det vet du :) Han vant hele turen, litt kjedelig at jeg ikke kan være med, men får være hjemme å ruge jeg :D
 
Artig :D Du får passe på å ikke føde i helgen da!:eek:
Ja, jeg skal knipe igjen :wtf: Kjedelig å ødelegge turen hans mer bestekompisen, så godt å komme hjem fra sykehuset i går :p:D
 
Ble ikke svigermor allikevel.. har skrevet et innlegg på lukket.... er skuffet å forvirra for å si det mildt... skjønner ikke tankegangen til enkelte! :/
 
Haha, jeg er egentlig det.. :) Men nå er mamman min tilfeldigvis i Bodø på jobb den uka, og så kan sambo komme ned på fredag og være den helga sammen med meg, så da har jeg ihvertfall de dagene til å føde "sammen med noen" :p Kan jo risikere å føde uten sambo dersom han er på jobb uansett, så jeg må jo bare prøve og gjøre det beste ut av det :)

Han burde egentlig fått fri fra jobb en stund når det gikk så fort sist :-/ Men er jo litt vanskelig når man ikke vet når babyen kommer :-/ Tøff du er da! Håper for din del at samboeren din eller mammaen din rekker å være med <3
 
Han burde egentlig fått fri fra jobb en stund når det gikk så fort sist :-/ Men er jo litt vanskelig når man ikke vet når babyen kommer :-/ Tøff du er da! Håper for din del at samboeren din eller mammaen din rekker å være med <3
Ja det er ikke så enkelt :) Har ikke lyst til å bruke opp de to ukene han får fra jobben med å vente på babyen heller :p Og noen må jo nesten være hjemme med toåringen :) Kommer nok til å være litt mindre høy i hatten om jeg kommer så langt at jeg skal ta inn på hotell, men akkurat nå ser det ut som en god løsning :)
 
Min kjære <3 om han ikke kunne blitt med så hadde det kanskje blitt alene, men han har bare 10 min fra jobb om han skulle være på jobb og jeg 10 min hjemmefra, så tror det går fint :)
 
Mannen skal være med (hvis det ikke skjer kjapt i natt:p Er 37+2 og han er på jobbtur i Sverige). Hvisomattedersomatte han ikke kommer seg hjem fra jobben den dagen det skjer, så jobber mamma på sykehuset bare en heis unna føden, så da får hun steppe inn:p
 
Min mor skal bli med meg.. da barnefaren ikke ønsker å være med på fødsel. men han sier han skal være på sykehuset mens det skjer.
 
Back
Topp