Bkno1922872
Betatt av forumet
Det er samboer/kjæresten som skal være med inn
men jeg vil gjerne ha mamma i nærheten om jeg skulle trenge henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det vet duHaha, mannen min og drar til Liverpool i helgen! Man U - Liverpoolkamp han skal se eller?![]()
ArtigDet er det vet duHan vant hele turen, litt kjedelig at jeg ikke kan være med, men får være hjemme å ruge jeg
![]()
Ja, jeg skal knipe igjenArtigDu får passe på å ikke føde i helgen da!
![]()
Kjedelig å ødelegge turen hans mer bestekompisen, så godt å komme hjem fra sykehuset i går Haha, jeg er egentlig det..Men nå er mamman min tilfeldigvis i Bodø på jobb den uka, og så kan sambo komme ned på fredag og være den helga sammen med meg, så da har jeg ihvertfall de dagene til å føde "sammen med noen"
Kan jo risikere å føde uten sambo dersom han er på jobb uansett, så jeg må jo bare prøve og gjøre det beste ut av det
![]()
Ja det er ikke så enkeltHan burde egentlig fått fri fra jobb en stund når det gikk så fort sist :-/ Men er jo litt vanskelig når man ikke vet når babyen kommer :-/ Tøff du er da! Håper for din del at samboeren din eller mammaen din rekker å være med <3
Helt enig. Enten mannen eller ingen.Bare samboerenKan ikke han, så blir det alene! Helt uaktuelt å ha med noen andre!
Helt enig!Kunne aldri falt meg inn å ha med noen andre enn mannen![]()