Hvem skal med på føden?

Min kjære :)
Men han skal opereres snart, så om det skulle kræsje blir det enten min mor eller farmor.
 
Last edited:
Min kjære :)
 
Mannen min :)
 
Kun min kjære denne gangen, men regner med at mamma (og storesøsteren) ikke kommer til å være særlig langt unna.
Hun var med sist gang, men denne gangen må hun passe storesøsteren.
 
Samboeren og mamman min, sånn son sist ♡♡♡ De jobbet så godt sammen og var en kjempestøtte for meg!!! ♡♡
 
Svigers på fødselen? Du er jammen tøff! Hadde jeg aldri gjort selv om vi har godt forhold :)
Hehe.. jeg hadde med mamma å barnefar på min første fødsel :)
På min andre fødsel hadde jeg med barnefar å to av mine nærmeste venninner da mamma passet jentungen :)
Denne gang skal mamma ha de to første også skal svigermor få bli med :) jeg har samme far til dem to første, men denne er med ny :) så blir det første å eneste barnebarnet, så tenker at det kan bli en spesiell opplevelse for henne også ♡
 
Kommer an på når det skjer og hvem som er i nærheten, forhåpentligvis sambo, men hvis jeg føder på selve termindatoen er jeg nok på hotell i byen og har mulighet til å få med meg mamma om det skjer på ettermiddag. Skjer det på dagtid rundt termin blir jeg nok alene. .
 
Hehe.. jeg hadde med mamma å barnefar på min første fødsel :)
På min andre fødsel hadde jeg med barnefar å to av mine nærmeste venninner da mamma passet jentungen :)
Denne gang skal mamma ha de to første også skal svigermor få bli med :) jeg har samme far til dem to første, men denne er med ny :) så blir det første å eneste barnebarnet, så tenker at det kan bli en spesiell opplevelse for henne også ♡
Så god du er som tenker på henne og ♡♡ Sikker på det kommer til å bli kjempefint jeg ♡♡ Kommer til å flre dere nærmere hverandre og!!
 
For meg er det en selvfølge at sambo er med, og absolutt ingen andre :)
 
Mannen og ingen andre. For meg er fødselen en privat opplevelse for oss to. Hvis han av eller annen grunn ikke kan være til stede kan jeg vurdere å spørre mamma, men da må jeg være helt sikker på at mannen absolutt ikke vil få med seg noe.
 
Hehe.. jeg hadde med mamma å barnefar på min første fødsel :)
På min andre fødsel hadde jeg med barnefar å to av mine nærmeste venninner da mamma passet jentungen :)
Denne gang skal mamma ha de to første også skal svigermor få bli med :) jeg har samme far til dem to første, men denne er med ny :) så blir det første å eneste barnebarnet, så tenker at det kan bli en spesiell opplevelse for henne også ♡

Så snill du er da :D
Har et godt forhold til svigermor jeg også, men vil ikke ha hun med på føden.
 
Back
Topp