Hvem skal med på føden?

Hehe.. jeg hadde med mamma å barnefar på min første fødsel :)
På min andre fødsel hadde jeg med barnefar å to av mine nærmeste venninner da mamma passet jentungen :)
Denne gang skal mamma ha de to første også skal svigermor få bli med :) jeg har samme far til dem to første, men denne er med ny :) så blir det første å eneste barnebarnet, så tenker at det kan bli en spesiell opplevelse for henne også ♡

Fint gjort av deg da :) ❤️
 
Kommer an på når det skjer og hvem som er i nærheten, forhåpentligvis sambo, men hvis jeg føder på selve termindatoen er jeg nok på hotell i byen og har mulighet til å få med meg mamma om det skjer på ettermiddag. Skjer det på dagtid rundt termin blir jeg nok alene. .

Hø? Bor dere så langt fra sykehus at du må bo på hotell ?
 
Hø? Bor dere så langt fra sykehus at du må bo på hotell ?
Har tre timer reisevei :) Når forrige fødsel tok 2t40min så er jo ikke sannsynligheta stor for at jeg rekker fram :p Så hvis ikke fødselen har startet før to dager før termin skal jeg til Bodø og ligge på hotell den siste tiden :) Hvis jeg føder før kan det hende jeg får seaking igjen, men da er vi jo avhengig av at den ikke er opptatt og at været lar den lande :) Har veldig lite lyst til å føde i ambulansen :)
 
Mannen skal være med. Hvis han ikke klarer, blir det alene :)
 
Samboer :) Men har en avtale med mamsen om at hun må komme hvis jeg ringer, hun bor heldigvis bare 40 min unna sykehuset :p
 
Samboeren min:) aldri i livet om noen andre får bli med! Om jeg ikke får tak i han på jobb, så føder jeg alene.
 
Sniker fra prøver-bobla:)

Blir samboeren min som blir med her iallefall.. Og så hadde det vært fint om svigermor kunne blitt med, da hun ønsker seg enda et barnebarn mer enn noe annet.. Men hun bor en drøy times kjøretur unna:) Vil heller ha med svigermor enn min egen mor, da jeg sliter med å forholde meg til henne og manipuleringen hennes, og så bor hun 4,5time unna i et annet fylke.. Ønsker minst mulig kontakt mellom barnet og henne, da hun har ødelagt mye for meg..
 
Mannen min så klart :D Hvis det skjer til helgen blir det min mor og far da mannen drar til Liverpool :rolleyes::wacky:
 
Har tre timer reisevei :) Når forrige fødsel tok 2t40min så er jo ikke sannsynligheta stor for at jeg rekker fram :p Så hvis ikke fødselen har startet før to dager før termin skal jeg til Bodø og ligge på hotell den siste tiden :) Hvis jeg føder før kan det hende jeg får seaking igjen, men da er vi jo avhengig av at den ikke er opptatt og at været lar den lande :) Har veldig lite lyst til å føde i ambulansen :)

Ehh ja da er det jo ikke så rart. Hadde vært litt stressa da :-/
 
Ehh ja da er det jo ikke så rart. Hadde vært litt stressa da :-/
Haha, jeg er egentlig det.. :) Men nå er mamman min tilfeldigvis i Bodø på jobb den uka, og så kan sambo komme ned på fredag og være den helga sammen med meg, så da har jeg ihvertfall de dagene til å føde "sammen med noen" :p Kan jo risikere å føde uten sambo dersom han er på jobb uansett, så jeg må jo bare prøve og gjøre det beste ut av det :)
 
Mannen skal være med. Og ingen andre.

Kunne aldri hatt med verken mine eller hans foreldre på noe sånt. Syns det er slitsomt nok å tenke på at de planlegger helgene sine framover ut fra hvor lang tid det tar å komme seg til sykehuset for å hilse på etter fødselen :p
 
Back
Topp