Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart det der, jeg kjenner flere som sleit med førstemann, og som ble veldig raskt gravide neste gang.Jeg er 31 år, forlovet og har ei energisk jente på 16 måneder. Hun var tunglaget så er veldig takknemlig for at denne spiren satt etter 4 prøveperioder![]()
Har og hørt om flere hvor det samme gjelder. Og til og med de som trengte prøverør for nr 1, mens nr 2 ble en overraskelseRart det der, jeg kjenner flere som sleit med førstemann, og som ble veldig raskt gravide neste gang.
Jeg er 32, og har en datter på (nesten) to. Hun er veldig opptatt av babyer, så jeg gleder meg til å kunne fortelle henne at vi skal få en!![]()
Uff, det er så forferdelig når prøvingen drar ut sånn! Jeg fikk ekstra oppfølging med ul pga to missed abortions på veien mot forrige svangerskap. Hjalp veldig på nervene mine som var passe frynsete.. Håper det går bra denne gangen!Er 30 år, fra Bodø og har en gutt fra før (oktober 14). Det klaffet nå på pp11, og det er vi veldig glad for, for NÅ BEGYNTE VI Å BLI SYYYKT LEI! Hadde en exu i april, og håper derfor på god oppfølging i svangerskapet.
Veldig bra! Vet du når du får første UL?Uff, det er så forferdelig når prøvingen drar ut sånn! Jeg fikk ekstra oppfølging med ul pga to missed abortions på veien mot forrige svangerskap. Hjalp veldig på nervene mine som var passe frynsete.. Håper det går bra denne gangen!
Vet ikke om jeg får noen oppfølging denne gangen, men sist var første ul i uke 7 ca. Ikke så mye vits tidligere da det er så smått at det er vanskelig å måle i tillegg til at faren for at hjertet ikke har begynt å slå enda er relativt stor og da kan man ende opp kjempestressa selv om det bare rett og slett var litt for tidlig til å se hjertet. Har du snakket med legen fin nå? Vet du hvilken oppfølging du får?Veldig bra! Vet du når du får første UL?
Vet ingenting foreløpig, men har mulighet til å ringe gyn på sykehuset og få UL ganske tidlig for å se at ingenting ligger i eggleder - slik som sist. Skal ringe på mandagVet ikke om jeg får noen oppfølging denne gangen, men sist var første ul i uke 7 ca. Ikke så mye vits tidligere da det er så smått at det er vanskelig å måle i tillegg til at faren for at hjertet ikke har begynt å slå enda er relativt stor og da kan man ende opp kjempestressa selv om det bare rett og slett var litt for tidlig til å se hjertet. Har du snakket med legen fin nå? Vet du hvilken oppfølging du får?
GratulererGardskjerring på 27 år. Spiren satt 2 PP. 2 barn fra tidligere ekteskap, første sammen. Går mye tid på gården, vi har rundt 70 ammekuer, høns (hobby), en god del bikkjer og noen katter![]()
1 maiGratulererhvilken dato er foreløpig termin? så skal jeg føre deg opp på terminlisten
![]()