Hvem er vi :)

rødkopp

*gleder seg til mars*
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Tenkte kanskje det hadde vært hyggelig med en presentasjonstråd så vi blir litt bedre kjent :)

Jeg er 31 år, forlovet og har ei energisk jente på 16 måneder. Hun var tunglaget så er veldig takknemlig for at denne spiren satt etter 4 prøveperioder :)

Jeg er 31 år, forlovet og har ei energisk jente på 16 måneder. Hun var tunglaget så er veldig takknemlig for at denne spiren satt etter 4 prøveperioder :)
Rart det der, jeg kjenner flere som sleit med førstemann, og som ble veldig raskt gravide neste gang.

Jeg er 32, og har en datter på (nesten) to. Hun er veldig opptatt av babyer, så jeg gleder meg til å kunne fortelle henne at vi skal få en! :D

Jeg er 29år å har to barn fra før på 7år og 5år.

Er 30 år, fra Bodø og har en gutt fra før (oktober 14). Det klaffet nå på pp11, og det er vi veldig glad for, for NÅ BEGYNTE VI Å BLI SYYYKT LEI! Hadde en exu i april, og håper derfor på god oppfølging i svangerskapet.

Rart det der, jeg kjenner flere som sleit med førstemann, og som ble veldig raskt gravide neste gang.

Jeg er 32, og har en datter på (nesten) to. Hun er veldig opptatt av babyer, så jeg gleder meg til å kunne fortelle henne at vi skal få en! :D
Har og hørt om flere hvor det samme gjelder. Og til og med de som trengte prøverør for nr 1, mens nr 2 ble en overraskelse :)

Er 30 år, fra Bodø og har en gutt fra før (oktober 14). Det klaffet nå på pp11, og det er vi veldig glad for, for NÅ BEGYNTE VI Å BLI SYYYKT LEI! Hadde en exu i april, og håper derfor på god oppfølging i svangerskapet.
Uff, det er så forferdelig når prøvingen drar ut sånn! Jeg fikk ekstra oppfølging med ul pga to missed abortions på veien mot forrige svangerskap. Hjalp veldig på nervene mine som var passe frynsete.. Håper det går bra denne gangen!

Uff, det er så forferdelig når prøvingen drar ut sånn! Jeg fikk ekstra oppfølging med ul pga to missed abortions på veien mot forrige svangerskap. Hjalp veldig på nervene mine som var passe frynsete.. Håper det går bra denne gangen!
Veldig bra! Vet du når du får første UL?

Veldig bra! Vet du når du får første UL?
Vet ikke om jeg får noen oppfølging denne gangen, men sist var første ul i uke 7 ca. Ikke så mye vits tidligere da det er så smått at det er vanskelig å måle i tillegg til at faren for at hjertet ikke har begynt å slå enda er relativt stor og da kan man ende opp kjempestressa selv om det bare rett og slett var litt for tidlig til å se hjertet. Har du snakket med legen fin nå? Vet du hvilken oppfølging du får?

Vet ikke om jeg får noen oppfølging denne gangen, men sist var første ul i uke 7 ca. Ikke så mye vits tidligere da det er så smått at det er vanskelig å måle i tillegg til at faren for at hjertet ikke har begynt å slå enda er relativt stor og da kan man ende opp kjempestressa selv om det bare rett og slett var litt for tidlig til å se hjertet. Har du snakket med legen fin nå? Vet du hvilken oppfølging du får?
Vet ingenting foreløpig, men har mulighet til å ringe gyn på sykehuset og få UL ganske tidlig for å se at ingenting ligger i eggleder - slik som sist. Skal ringe på mandag :)

Jeg er 29 år og har en gutt på 2år fra før med min ektemann.
Denne satt på PP1,5 vil jeg si. Sist "PP" la vi inn aksjer en gang, det var sent på den dagen jeg kjente jeg hadde EL så det ble for seint. Dette var første PP der vi virkelig prøvde. Utrolig kjekt med klaff med en gang :)

Gardskjerring på 27 år. Spiren satt 2 PP. 2 barn fra tidligere ekteskap, første sammen. Går mye tid på gården, vi har rundt 70 ammekuer, høns (hobby), en god del bikkjer og noen katter :)
Gratulerer :) hvilken dato er foreløpig termin? så skal jeg føre deg opp på terminlisten :)

Er 27 år, har to barn fra før (En på snart 2 år å en som er 3) :)

25, ingen barn fra før 1 år og 3 mnd med prøving.. En SA i februar så har blitt lovet TUL av legen i uke 8 :)

Uke 4 i dag :) Skal ta HCGstigning ila uka, ettersom jeg er veldig nervøs for ny SA.

Er 31 år, har samboer og verdens herligste jente på 2,5 år ❤️ Bor i Bergen og gleder meg til masse trilleturer og babykos til våren igjen! :D

28 år, samboer og jeg har en gutt på straks 3 år fra før av :) Termin 1.mai :happy: Satt på første forsøk forrige gang, og det gjorde jammen meg denne spira også! Jeg er så takknemlig!!!! :Heartred Er ekstra spent nå de første ukene.. Krysser fingre og tær for at alt går fint, og gleder meg til mai :D

Hei :) Jeg er 30år fra vestlandet. Har en jente på snart 8år og en gutt på snart 2år. Har rekna meg frem til termin 06.mai, så er tidlig enda :) Min første ble født på UL-termindato og min andre ble jeg satt igang med 9 dager over termin. Så hvis alt går som det skal håååper jeg å slippe å gå over ;)

Snart 29 år, bur på Vestlandet med mann, gutt på 7 og jenta på 5 og voffsen vår. Har termin i månedskifte, litt usikker men trur det blir en mai baby uansett. I fjor har vi mistet vår yngste datter da ho var 2 dager gammel. Vi fant ut at ho var sjuk da eg var 27 veker på vei. I etterkant ble kjent at vi har en genfeil og at det er 25% sjans for at denne lille mirakel har samme sjukdom. Men vi har god tro i alt dette kjem til å gå veldig bra :) Blandt anna fordi eg ble utrolig nok gravid etter pp1! :O

Back
Topp