Hvem er vi :)

Snart 29 år, bur på Vestlandet med mann, gutt på 7 og jenta på 5 og voffsen vår. Har termin i månedskifte, litt usikker men trur det blir en mai baby uansett. I fjor har vi mistet vår yngste datter da ho var 2 dager gammel. Vi fant ut at ho var sjuk da eg var 27 veker på vei. I etterkant ble kjent at vi har en genfeil og at det er 25% sjans for at denne lille mirakel har samme sjukdom. Men vi har god tro i alt dette kjem til å gå veldig bra :) Blandt anna fordi eg ble utrolig nok gravid etter pp1! :O
Uffameg for et forferdelig tap å gjennomgå! Håper og tror at lille mirakelet i magen er helt frisk og vokser seg stor og sterk ❤️
 
Uffameg for et forferdelig tap å gjennomgå! Håper og tror at lille mirakelet i magen er helt frisk og vokser seg stor og sterk ❤️
Tusen takk! :D Det er en helt anna følelse eg har nå. Legene spørte meg i fjor om eg hadde kjent noko. Eg hadde ikkje kjent noko, men bare hadde en helt anna følelse en eg hadde med mine første 2. Nå gleder eg meg nesten til morkakeprøve slik at vi kan fortelle alle den fantastiske nyheter! Mest vanskelig å ikkje fortelle ungene endå..
 
Tusen takk! :D Det er en helt anna følelse eg har nå. Legene spørte meg i fjor om eg hadde kjent noko. Eg hadde ikkje kjent noko, men bare hadde en helt anna følelse en eg hadde med mine første 2. Nå gleder eg meg nesten til morkakeprøve slik at vi kan fortelle alle den fantastiske nyheter! Mest vanskelig å ikkje fortelle ungene endå..
Ja, det skjønner jeg! Dette blir jo en helt herlig gladnyhet å dele med alle dere er glad i, og spesielt barna! Gleder meg veldig til å fortelle kommende storesøster, men vi skal vente et par måneder minst. :)
 
Hyggelig å "hilse på" alle ;)

Jeg er 33 og venter nummer to med min samboer som er 38. Vi har en gutt på 3 fra før :) førstemann var en overraskelse og denne kom først på pp12... nå var vi lei så håper denne spiren har lyst til å bli! Vi bor i Ås kommune og jeg jobber som pedagogisk leder.
 
Jeg er 36 år, gift og vi har en datter på 3,5 år. Vi trenger prøverørshjelp (ICSI) for å bli gravide. Hadde en sen SA i 19. uke den 3. april 2016. Babyen var frisk og vokste som den skulle (levde helt frem til fødsel), men blodpropp i morkake, og forliggende og ødelagt morkake satte igang blødning som deretter startet fødselen altfor tidlig.

Jeg er så takknemlig for at jeg oppnådde mitt ganske ambisiøse mål om å bli gravid på nytt før termindato til den vi mistet. Er veldig bekymret allerede nå, og håper på ekstra god oppfølging i dette svangerskapet.

Er ifølge fertilitetsklinikken uke 4+1 i dag, og foreløpig termin er ifølge BV-terminkalkulator 6/5-17.
 
Jeg er 36 år, gift og vi har en datter på 3,5 år. Vi trenger prøverørshjelp (ICSI) for å bli gravide. Hadde en sen SA i 19. uke den 3. april 2016. Babyen var frisk og vokste som den skulle (levde helt frem til fødsel), men blodpropp i morkake, og forliggende og ødelagt morkake satte igang blødning som deretter startet fødselen altfor tidlig.

Jeg er så takknemlig for at jeg oppnådde mitt ganske ambisiøse mål om å bli gravid på nytt før termindato til den vi mistet. Er veldig bekymret allerede nå, og håper på ekstra god oppfølging i dette svangerskapet.

Er ifølge fertilitetsklinikken uke 4+1 i dag, og foreløpig termin er ifølge BV-terminkalkulator 6/5-17.

Så spennende. Må nå gå ut ifra at du får en skikkelig oppfølging fra sjukehuset :) masse lykke til!
 
Jeg er 36 år, gift og vi har en datter på 3,5 år. Vi trenger prøverørshjelp (ICSI) for å bli gravide. Hadde en sen SA i 19. uke den 3. april 2016. Babyen var frisk og vokste som den skulle (levde helt frem til fødsel), men blodpropp i morkake, og forliggende og ødelagt morkake satte igang blødning som deretter startet fødselen altfor tidlig.

Jeg er så takknemlig for at jeg oppnådde mitt ganske ambisiøse mål om å bli gravid på nytt før termindato til den vi mistet. Er veldig bekymret allerede nå, og håper på ekstra god oppfølging i dette svangerskapet.

Er ifølge fertilitetsklinikken uke 4+1 i dag, og foreløpig termin er ifølge BV-terminkalkulator 6/5-17.
Så leit å høre! Håper virkelig det går bra denne gangen, og at du får god oppfølging underveis.
 
Jeg er 36 år, gift og vi har en datter på 3,5 år. Vi trenger prøverørshjelp (ICSI) for å bli gravide. Hadde en sen SA i 19. uke den 3. april 2016. Babyen var frisk og vokste som den skulle (levde helt frem til fødsel), men blodpropp i morkake, og forliggende og ødelagt morkake satte igang blødning som deretter startet fødselen altfor tidlig.

Jeg er så takknemlig for at jeg oppnådde mitt ganske ambisiøse mål om å bli gravid på nytt før termindato til den vi mistet. Er veldig bekymret allerede nå, og håper på ekstra god oppfølging i dette svangerskapet.

Er ifølge fertilitetsklinikken uke 4+1 i dag, og foreløpig termin er ifølge BV-terminkalkulator 6/5-17.
Åh, senabort må være så fælt! Godt å høre du ble ganske raskt gravid igjen! Gratulerer!! Håper virkelig alt går bra denne gangen!
 
Jeg er 36 år, gift og vi har en datter på 3,5 år. Vi trenger prøverørshjelp (ICSI) for å bli gravide. Hadde en sen SA i 19. uke den 3. april 2016. Babyen var frisk og vokste som den skulle (levde helt frem til fødsel), men blodpropp i morkake, og forliggende og ødelagt morkake satte igang blødning som deretter startet fødselen altfor tidlig.

Jeg er så takknemlig for at jeg oppnådde mitt ganske ambisiøse mål om å bli gravid på nytt før termindato til den vi mistet. Er veldig bekymret allerede nå, og håper på ekstra god oppfølging i dette svangerskapet.

Er ifølge fertilitetsklinikken uke 4+1 i dag, og foreløpig termin er ifølge BV-terminkalkulator 6/5-17.
Så trist og tragisk det du har vært gjennom, må være forferdelig vondt å miste barnet så langt på vei ❤️ Håper dette svangerskapet blir problemfritt for deg, det fortjener du ❤️
 
Hei
Er 31 og dette blir mitt 2 svangerskap. Har ei tullefrøken på 3 år fra før :)
Samboer på 5. året og trives godt med det :)
Lillefrøkna som vi har er veldig opptatt av babyer og snakker mye om babyer. Jeg har aldri nevnt babyer til henne, men hun stuller og styrer med både dukker og fantasibabyer. Blir gøy å fortelle henne at det kommer en ekte baby i huset etterhvert.
Ellers jobber både jeg og samboeren ( også av og til kalt mannen av enkelhetsgrunner) 100%, vi kjøpte vårt første felles hus for ett år siden og trives veldig godt der vi bor nå. :)
 
Jeg er 27 år. Kjæresten/samboeren min er 28. Sammen har vi en sønn på snart 4 mnd ❤️ Vi bor på Østlandet.

Jeg er i mammapermisjon for tiden :D
 
Wow! Blir det akkurat 1 år mellom dei?
Ja :) Nå har jeg termin dagen etter jeg hadde termin med førstemann :) Og da var det skuddår, så hadde eggløsning på akkurat samme dag i år og i fjor(13 august)! Haha

Men gutten min kom helt i slutten av april :) Fødte i uke 39. Men blir i bunn og grunn akkurat 1 år ja ❤️
 
Jeg er snart 27 år. Vært gift i 7 år og vi har prøvd på førstemann i nesten 4 år. Ble endelig gravid på vårt andre prøverørsforsøk :)
 
Back
Topp