Hvem er vi :)

Jeg er 26 år. Har to jenter født i mai 2008 og juli 2015
 
Vi var i lag i august 2015 gruppe :)
Så hyggelig å treffe på kjent folk :) jenta bestemte seg for deg komme 10 dager før termin, så ble juli bebis på meg ;)
 
Sniker litt inne her også jeg :) Vet ikke helt dato for EL, så termin kan være både helt på slutten av april og i starten av mai. Er tett oppunder 30 år og har ei jente på 2 år fra før, født i mai 2014. Ble gravid på første PP denne gangen også. Sliter med mye frykt rundt det å miste, selv om jeg ikke har mistet før, så drar på tidlig UL så fort jeg er sikker på at hjertet skal ha begynt å slå.
 
Heihei Er 27 år og har ei frøken som ble 2 år i juni, som allerede gir kos til babyen i magen Nå gleder vi oss veldig til å bli en komplett familie Regner med jeg får dra til Trondheim på TUL denne gangen også, da medisinen min kan påvirke fosteret.
 
Blir straks 37 år, gift, vi skulle aldri ha barn, men så ombestemte vi oss! Prøvd siden oktober 2015. Holder på å lære meg alle forkortelsene enda.. ;)
 
Jeg er 23 år, kommer fra Trondheim, og dette blir vårt første barn :) Spiren satt på pp 2 etter pilleslutt, og er veldig takknemlig for det :)
 
Jeg er 29 år og fra Vestfold :) Foreløpig termin er 29 april så jeg holder stort sett til inne på april forumet foreløpig, men sniker litt her da termin er ved et månedskifte.
Jeg bor sammen med samboeren. Han sin datter på 6 år som vi har 50/50 og min sønn på 4 år som er hos faren sin annenhver helg :)
 
Jeg er 29 år og bor i Romsdalen sammen med forlovede og valp. Vi har termin 16.mai og dette blir vårt første barn :)
 
Jeg heter Cecilie og bor i Østfold sammen med kjæresten min. Er 32 år:) jeg har en sønn som fyller 9 i november,min lille Dennis. I april mistet jeg lille gutten i magen,han hadde trisomi 18 med null sjans til overlevelse. Har tatt dette tungt og er sykemeldt fra jobben siden det. Nå har det endelig klaffet igjen og det kiler i magen! Har termin rundt 17 mai. Det var litt om meg,blir spennende å følge dere jenter her❤️ og vi som ikke bor langt unna hverandre kan møtes når bebis kommer:)
 
34 år fra Drammensområdet. Har en gutt på 6 og jente på 3. Her sitter alle på første forsøk, så håper vi bare kommer i mål med en frisk gutt eller jente :)Termin etter unnfangelse er 14.mai, men menstermin er 20. ❤️
 
Straks 35 år. Har 2 barn 10 og 8 år + en bonus på 10 <3 De snakker mye om at de ønsker en baby i hus, men de har ingen aning om at det kommer en i mai :D
 
Jeg er 28 år, har en sønn på 15 måneder og venter nummer 2 i mai :)
Bor i sør-Trøndelag og jobber som barnehagelærer.
 
31 år, gift og sammen har vi ei jente på 2,5 år (februar 14). Før henne mistet vi fem ganger. Mistet en i fjor høst og nå sitter endelig spiren igjen. Termin 4 mai. Liten og stor gleder seg. Jeg er ergoterapeut, bor på Hedemarken. Har to katter og en hund.
 
Jeg er 30 år (i desember), og har ei jente som er født i mars 2015.
Ble gravid på første forsøk, ble veldig overrasket siden det tok 4mnd med nr 1, men veldig glade selvfølgelig ;)
Bor i Stjørdalsområdet, men jobber som frisør i Trondheim :)
Har termin 27.mai (ift eggløsning og tul) :)
 
Back
Topp