Altså nå har et foreldrepar stukket av fra et opphold på mor-barn institusjon som de var på for å få vurdert sin omsorgsevne for å avgjøre om de skulle få tilbake tvillingene sine eller ikke. De fikk nyss om at de ikke kom til å få de tilbake og at de skulle tilbake til fostermoren sin. På grunn av hvilken omsorg de har gitt ila et opphold på nesten 2 måneder. Og så hagler kommentarene på nett om saken om at det er synd på foreldrene. Altså hvem er egentlig taperne i denne saken? Barna blir dratt vekk fra sitt trygge kjente hjem og hovedomsorgsgiver, og befinner seg nå i omsorgen av foreldre som helt nylig er funnet uskikket til å ha omsorg for barna. Og så er det foreldrene folk har sympati for? Gir opp.....
*dagens utblåsning*
Ja jeg skjønner foreldre går igjennom ild og vann for barna sine og jeg forstår handlingen om å kidnappe de. Men har man ikke god nok omsorgsevne etter nesten to måneder med veiledning, ja så er man ikke skikket til å ta vare på barna.
*dagens utblåsning*
Ja jeg skjønner foreldre går igjennom ild og vann for barna sine og jeg forstår handlingen om å kidnappe de. Men har man ikke god nok omsorgsevne etter nesten to måneder med veiledning, ja så er man ikke skikket til å ta vare på barna.