Hvem er LEI?

Jeg er temmelig lei. Var våken hele natten fra rundt 3 til nesten 7, men brukte tilslutt tiden effektivt og har bakt en 6 brød XD
Sliter med nedsiget av babyen, mye UVI lignende smerter som er paralyserende nedover i beinet, sliter med rygg etter noen timer på beina og den hersens halsbrannen.
Nå har jeg ikke engang bikket 6 kg i pluss i graviditet så hatten av til alle som går opp en del!
Bor i fjerde etashe og har to bikkjer, hvorav en er en ung bruksbikkje som krever en del. Sambo har vært fantastisk, men det er nå engang slik at han ikke kan hjelpe meg å sove bedre eller ordne halsbrann.

1.5 uker igjen til termin, han kan fint komme på tirsdag syntes jeg :P

Halvannet døgn igjen damer!:) jeg begynner å bli ganske lei av å sove dårlig - men så minner jeg meg på at det er det bare å vende seg til... blir lite søvn etter fødsel også

Kjenner det skal bli SÅ godt å komme over den kneika nå!! Sitter å teller ned timer haha

Sover ikke om natta nå nesten pga nedpress og kynnere, så føler på meg det ikke er mange dagene igjen... men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg sikkert skuffet og går mange dagene over...

Halvannet døgn igjen damer!:) jeg begynner å bli ganske lei av å sove dårlig - men så minner jeg meg på at det er det bare å vende seg til... blir lite søvn etter fødsel også

Settes i gang?

Lite søvn og null egentid etter fødsel. Vondter og renselse.. Så prøver å kose meg siste ukene og. Men flodhest og modning gjør meg utålmodig ;)

knip igjen damer <3

Et nervepirrende døgn igjen! Kanskje noen her inne får nyttårsbarnet? Først nå håper jeg å komme over i 2019, så få gjort ferdig vannkopper! Selv om dette selvsagt er bagateller i det store og hele!

Litt spennende. Men samtidig ikke. Fjerde svangerskap og aldri fått før termin+-. Men dagene bokatavligtalt snirkler seg avgårde....

Nå er jeg glad vi snart er i 2019, haha! For ei lita uke siden forsvant alt av bekkenplager og jeg fikk endelig sove igjen, men nå er alt av vondter tilbake, skjønner ingenting... Så etter nyttårsmiddagen i morgen kan det godt sette i gang for min del, gleder meg sånn til å hilse på lillegutt :Heartred

Nå er jeg glad vi snart er i 2019, haha! For ei lita uke siden forsvant alt av bekkenplager og jeg fikk endelig sove igjen, men nå er alt av vondter tilbake, skjønner ingenting... Så etter nyttårsmiddagen i morgen kan det godt sette i gang for min del, gleder meg sånn til å hilse på lillegutt :Heartred

Samme her:Heartred Spent på å se hvem som har gjemt seg i magen de siste mnd

Er det noen "tegn" som på en måte forteller at fødsel er forekommende?
Bebis her har hatt et avsindig aktivitetsnivå de siste to dagene og holdt meg masse våken gjennom natten. Sammen med skikkelige kynnere og nedpress, rastløse bein og generelt mye med vondt på innsiden av lår etc.

Jeg har termin 11 janaur, men er variert når familien får bebis, noen kommer konsekvent før termin andre ikke. Min stemor tror min kommer tidligere siden jeg har hatt et så avsindig aktivitetsnivå, men det sies jo at det ikke har noe å si.

Er det noen "tegn" som på en måte forteller at fødsel er forekommende?
Bebis her har hatt et avsindig aktivitetsnivå de siste to dagene og holdt meg masse våken gjennom natten. Sammen med skikkelige kynnere og nedpress, rastløse bein og generelt mye med vondt på innsiden av lår etc.

Jeg har termin 11 janaur, men er variert når familien får bebis, noen kommer konsekvent før termin andre ikke. Min stemor tror min kommer tidligere siden jeg har hatt et så avsindig aktivitetsnivå, men det sies jo at det ikke har noe å si.

Har hatt det på akkurat samme måte her, og har termin samme dagen... kynnere, mer aktiv baby, tynn utflod, mer vondt i bekken osv... min mor har fått alle oss 3 ungene før termin, så jeg håper det skjer med meg også.

Back
Topp