Hvem er LEI?

Ingen som er i gang?

Dagene går så sakte........ Jeg orker samtidig ikke forholde meg særlig til mann og barn, noe jeg naturligvis må gjøre. Men mest av alt har jeg lyst til å bare bure meg inne et sted alene og komme frem når det er over. Jeg har dårlig tålmodighet, lav energi og nok med meg selv med et humør som svinger ekstremt... Ser ikke veldig frem til en uke med treninger, avtaler etc med ungene neste par dagene.. *klage klage klage*
 
Ingen som er i gang?

Dagene går så sakte........ Jeg orker samtidig ikke forholde meg særlig til mann og barn, noe jeg naturligvis må gjøre. Men mest av alt har jeg lyst til å bare bure meg inne et sted alene og komme frem når det er over. Jeg har dårlig tålmodighet, lav energi og nok med meg selv med et humør som svinger ekstremt... Ser ikke veldig frem til en uke med treninger, avtaler etc med ungene neste par dagene.. *klage klage klage*

Akkurat samme her... tiden går ikke fort nok, er trøtt, men vil liksom ikke sove fordi jeg er så spent. Har ikke noen barn å forholde meg til, og mannen styrer jo sitt eget løp i ventetiden, men kan tenke meg det er slitsomt. Ønsker deg lykke til de neste dagene hvertfall, blir spennende å se når det skjer noe:rolleyes: 5 dager til termin enda, håper jeg ikke må gå på overtid hvertfall
 
Ingen som er i gang?

Dagene går så sakte........ Jeg orker samtidig ikke forholde meg særlig til mann og barn, noe jeg naturligvis må gjøre. Men mest av alt har jeg lyst til å bare bure meg inne et sted alene og komme frem når det er over. Jeg har dårlig tålmodighet, lav energi og nok med meg selv med et humør som svinger ekstremt... Ser ikke veldig frem til en uke med treninger, avtaler etc med ungene neste par dagene.. *klage klage klage*
Kjenner meg så igjen, her er mannen super flink og finner på noe med de hele tiden så jeg får hvile å være alene! Men ser ikke frem til hverdag med leveringer nei..
 
Sukk.. ventetid... fikk beskjed av jordmor på fredag at baby sannsynlig ligger i seteleie :banghead: blir sendt i ul i morgen for å sjekke. Krysser alt jeg har av fingre og tær at det er hodeleie.
Blir kos med en ul til da :happy: hvis man skal se det positive i det :angelic:
 
Fortsatt lei her også altså!
Er alene, så styrer og steller som alltid, om ikke mer nå på slutten :wacky:
Gleder til kroppen blir min igjen! Ikke måte på hva jeg ser for meg at jeg skal få til da altså! :happy:
Blir jo aldri helt sånn man tenker, men blir deilig å være i litt bevegelse igjen :joyful:
 
Skulle slappe av idag pga enormt mye smerter i bekken og haleben men sambo er useless innimellom. Har i ukesvis prøvd å få han til å innse at husarbeid ikke gjør seg selv. Han tar hundene, lager mat et par ganger i uken og smårydder, men var sååå fornøyd idag da jeg kom inn etter å ha gått med hundene siden jeg har såpass ondt at jeg måtte legge meg. For da "maser" jeg ikke og han kunne dra seg. Klokken halv 3 (!) så eksploderte jeg inni meg, slepte meg ut av sengen og;
- Vasket og skrubbet bad
- ryddet kjøkkenet (vi har et stort kjøkken)
- Laget klar brøddeigene for imorgen (lager en 6 brød om gangen, så to boller med deig)
- Hente melk og slikt i byn, men bomma på tiden og mtåte tomhendt hjem jadda

Vel hjemme laget jeg middag og vet du hva; jeg laget kun til meg selv.

Verker konstant, har grått av utmattelse men den døgenikten SER IKKE SKIT altså! Eller klær. eller andre ting. Det er sååå irriterende. Så er møkk lei av en kropp som nekter å arbeide med meg! Termin fredag og har fullbooket uke med kjøretimer og slikt pluss praktisk eksamen på tirsdag som ejg liksom skal øve til hAH! 3-4 timer på beina for å øve du liksom, i drømmene mine :p

Nå kan baby komme ja! :p
 
Fortsatt lei, for min del er jeg endelig på bedringensvei. Ikke mer feber bare litt tett i hals og nese. Var hos JM i dag og fikk tøyd og akupunktur. Lov og håpe på at noe skjer, enda to dager til termin:woot:
 
Spennende da! Skjer fort noe snart da. Merket noe nå utover dagen? Ta en runde sex i kveld, så får du max effektivitet.

Jeg har gått i fødsel tre ganger innen 24-48 timer etter tøying. Sliming, blod, maserier og over til rier. Jeg har ikke troen på at min kropp bare skal starte av seg selv, men jeg skal sjekkes av jordmor om noen dager. Blir spennende helg for meg :couchpotato:
 
Verker konstant, har grått av utmattelse men den døgenikten SER IKKE SKIT altså! Eller klær. eller andre ting. Det er sååå irriterende. Så er møkk lei av en kropp som nekter å arbeide med meg! Termin fredag og har fullbooket uke med kjøretimer og slikt pluss praktisk eksamen på tirsdag som ejg liksom skal øve til hAH! 3-4 timer på beina for å øve du liksom, i drømmene mine :p

Nå kan baby komme ja! :p

Tok han ikke hintet når han sto uten mat? Menn er menn, iallefall noen. Gjør et minimum av det en ber om eller halvparten eller halvgodt. Så har du noen som er veldig pertentlige og kan finne på ting på eget iniativ.
 
Last edited:
Natt nummer TO denne uka med intense rier, som plutselig går over i ingenting?! Halloooo. Hva skal en kvinne gjøre?:hilarious:
Jeg har også hatt det sliko_O ikke helt intense da, men merkbare og smertefulle, sikkert masrier som ikke bidrar til noe her:meh:
 
Tok han ikke hintet når han sto uten mat? Menn er menn, iallefall noen. Gjør et minimum av det en ber om eller halvparten eller halvgodt. Så har du noen som er veldig pertentlige og kan finne på ting på eget iniativ.
haha nei du skjønner etter å ha gått til butikken for snus så hadde han lagt seg foren hvil etterpå -_-
 
Spennende da! Skjer fort noe snart da. Merket noe nå utover dagen? Ta en runde sex i kveld, så får du max effektivitet.

Jeg har gått i fødsel tre ganger innen 24-48 timer etter tøying. Sliming, blod, maserier og over til rier. Jeg har ikke troen på at min kropp bare skal starte av seg selv, men jeg skal sjekkes av jordmor om noen dager. Blir spennende helg for meg :couchpotato:


Haha eg burde sikkert prøvd sex også, men jeg har så vondt i halsen enda og er tungpustet så drøyer det en dag til

Så godt å høre at det har fungert for deg, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har helt trua enda. Fikk tøyd og kjenner at kynnerene har tatt seg opp. Litt murringer men ikke noe særlig mer... så er enda veldig spent. Første gang jeg gjør dette har to fra før så dette er mitt tredje barn.

Er så lei nå så vil bare få treffe lille :happy119

Kjente du no med en gang?
 
Kynnere samme dag, men rier kvelden derpå. Med nr 3 fikk jeg maserier og uregemessige rier en time etterpå. Men ble modningsrier 3 døgn før kjapp aktiv fødsel.
 
Jeg har også hatt det sliko_O ikke helt intense da, men merkbare og smertefulle, sikkert masrier som ikke bidrar til noe her:meh:
Tenker nøyaktig det samme. Men en liten del av meg er redd for at denne perioden er åpningsfasen og at når det først skjer noe mer så går det litt for fort. Heheheh:dead: orker ikke tenke på det:hilarious:
 
Er det lov å være litt lei av svigermor?:wacky: Egentlig verdens nydeligste dame, men nå har hun vært her siden jeg hadde mine første rier for en uke siden. Hun bor 90mil unna og vi er avhengige av hennes hjelp til pass under fødsel. Men i dag orker jeg simpelthen ikke stå opp av sengen og forholde meg til henne:hilarious:
 
Er det lov å være litt lei av svigermor?:wacky: Egentlig verdens nydeligste dame, men nå har hun vært her siden jeg hadde mine første rier for en uke siden. Hun bor 90mil unna og vi er avhengige av hennes hjelp til pass under fødsel. Men i dag orker jeg simpelthen ikke stå opp av sengen og forholde meg til henne:hilarious:
Det er veldig lov! :p Selv om de er snille og bare vil hjelpe, kan det bli for mye innimellom.. jeg orker nesten ikke å forholde meg til andre enn samboer og mini akkurat nå..
 
Det er veldig lov! :p Selv om de er snille og bare vil hjelpe, kan det bli for mye innimellom.. jeg orker nesten ikke å forholde meg til andre enn samboer og mini akkurat nå..
Er egentlig veldig takknemlig for alt hun gjør, men nå har hun stresset opp hele huset. Hun har på denne lille uka klart å kjøpe, og fått hjemkjørt, nye møbler (hit altså), skifta alle lyspærer rund baut og hatt besøk av elektriker TO ganger. Skulle ønske hun heller var en sånn som brukte energien på matlaging eller husarbeid akkurat nå:hilarious:
Er godt å høre vi er flere som ikke er så veldig glade i folk og mas nå.
 
Er egentlig veldig takknemlig for alt hun gjør, men nå har hun stresset opp hele huset. Hun har på denne lille uka klart å kjøpe, og fått hjemkjørt, nye møbler (hit altså), skifta alle lyspærer rund baut og hatt besøk av elektriker TO ganger. Skulle ønske hun heller var en sånn som brukte energien på matlaging eller husarbeid akkurat nå:hilarious:
Er godt å høre vi er flere som ikke er så veldig glade i folk og mas nå.
Haha! Hæææ? Møbler og elektriker?? Ja, da er det jammen meg ikke rart du er litt lei! :stop:
 
Haha! Hæææ? Møbler og elektriker?? Ja, da er det jammen meg ikke rart du er litt lei! :stop:
Haha! Ja, det er helt sprøtt! Til å begynne med tenkte jeg det var generøst, fordi vi ikke hadde rukket over disse detaljene selv. Men nå er det blitt en smule invaderende.
 
Haha! Ja, det er helt sprøtt! Til å begynne med tenkte jeg det var generøst, fordi vi ikke hadde rukket over disse detaljene selv. Men nå er det blitt en smule invaderende.
Hva synes samboeren din da? Kan han be henne roe ned litt? :bag:
 
Back
Topp