Hvem er LEI?

Soffi23

Elsker forumet
Ikke meningen å være utakknemmelig her, er så takknemmelig at det ikke finnes ord! Men nå er jeg rett og slett lei, det må vel være lov?

Flere? Jeg tipper dere er en del flere hehe:laughing002

Søvnen er borte, komfortable liggestillinger har blitt færre, ryggen er vond, baby sparker snart hull i magen min, nesen er pottetett!
Så nå teller jeg snart timer til termin:laughing001

Gleder meg sånn til å møte lille vindunderet i magen:love017
 
Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å få kroppen min tilbake. Så fra 01.01 kan han gjeeerne komme! :p Handler egentlig mest om at jeg ikke føler jeg kan ta meg av sønnen min hundre prosent lenger og at bare det å få han i barnehagen er ett ork uten like.. :dead: så selv om det blir mer jobb med to, skal det bli fint å kunne bevege meg som jeg vil :happy:
 
Driiiitlei jeg også. Har hatt bekkenløsning det siste halvåret, men kun bak. Den siste uka har jeg fått det foran i symfysen også, noe som gjør at jeg tåler veldig lite aktivitet før det blir vondt. Slitsomt. Har ikke sovet en hel natt siden i juli pga dobesøk. Kroppen er så tung også, kjenner veldig godt at jeg har gått opp 20kg, ingen stillinger er behagelig å sove i. Hormoner gjør meg til et troll og jeg tenker av og til tanker jeg ikke burde tenke. Ser fram til å få kroppen min for meg selv, dette er nok første og siste gang jeg er gravid.
 
Jeg er ikke lei, og samtidig lei. Hehe. Jeg vet at det enda er noen uker igjen, en måned. Så må ha tålmodighet enda. Jeg liker magen og vet jeg savner den med en gang den er borte. Men samtidig jo, den er i veien, sliten, bekkenløsning og vondter. Men man er jaggu ikke i toppform etter fødsel heller, ikke jeg hvertfall. Har bekkenløsning mange måneder etter, trøtt, ammestyr osv. Prøver nyte siste tiden av mitt siste svangerskap.

Verst er tålmodigheten nå. Blir så fort frustrert og sinna på mann og barn. Kjeder meg fort også... Hjelper ikke når flere er syke og sure, og krever mye fra meg. Gruer meg også litt til juledagene med lenge fri fra skole og barnehage... Mange lange dager hvor jeg og mannen må aktivisere og oppholde 3 små med diverse hele døgnet.
 
Kan tenke meg det er ekstra tungt når man har barn fra før! Det får jeg nok erfare selv om noen år og da angrer jeg sikkert på sytingen min nå:wacky:

Startet svangerskapet med å kaste opp i 6-7 uker, så før jeg ble ferdig med det kom symfysesmertene, nå er det bare masse småplager oppå der igjen:(
 
Kan tenke meg det er ekstra tungt når man har barn fra før! Det får jeg nok erfare selv om noen år og da angrer jeg sikkert på sytingen min nå:wacky:

Startet svangerskapet med å kaste opp i 6-7 uker, så før jeg ble ferdig med det kom symfysesmertene, nå er det bare masse småplager oppå der igjen:(
Ja, jeg husker jeg sa til samboeren min forrige gang at jeg ikke kunne skjønner at man skulle klare dette med en unge i tillegg :p men alt går jo.. nå har jeg ikke hatt så mye plager denne gang, så har vært heldig sånn sett.. :) men fy søren så tungt det begynner å bli likevel nå!
 
Ja, begynner å bli litt lei nå altså, og SÅ spent på å møte lille!!

Men... vil gjerne h*n venter til 01.01.19! :)
 
er megalei, vet faktisk ikke hvor jeg skal gjøre av meg. skikkelig slitsom tid å gå høygravid påo_O mye som skjer, besøk, ting som skal ordnes..så lei:wacky: men håper han holder seg inne til nyttår. er 37+0 29.12 så regner med at han blir født i 2019 :D
 
Er lei av å ha så lite energi. Lei av å måtte tenke på hva jeg spiser hver dag pga svangerskapsdiabetes. Lei av smerter om natta pga bekkenløsning. Men selv om det skal bli godt å få han ut er jeg ikke utålmodig likevel kjenner jeg...
 
Lei! Men vil vente til over nyttår :) flere enn meg som ikke tør å ha sex før seint på kvelden nyttårsaften?:)
 
Begynner å bli ordentlig lei og utålmodig nå! Har egentlig hatt et veldig lett svangerskap uten særlig plager, men nå begynner det å bli tungt. Er mye modning på gang nå, så kanskje vi slipper å vente til termin 31.12. Gleder meg så til å møte lille i magen! :Heartred
 
Lei! Men vil vente til over nyttår :) flere enn meg som ikke tør å ha sex før seint på kvelden nyttårsaften?:)
Her har det vært lite sengekos generelt, men nå er det heeelt uaktuelt :p men så kjennes det ut som om jeg har en knyttneve på vei ut av rumpa også, så jeg tror ikke det snur etter nyttår heller :bag: da skal jeg bli bra desperat isåfall :p
 
Lei! Men vil vente til over nyttår :) flere enn meg som ikke tør å ha sex før seint på kvelden nyttårsaften?:)


Vi hadde sex i helgen, jeg overtalte om at det var iiingen fare! (han var i tvil fordi jeg hadde fortalt tidligere at mange har sex for å sette i gang fødsel haha)
Dagen etter måtte vi på føden på sjekk pga magesmerter som viste seg å være kraftig UVI:smiley-ashamed004 Tviler på det egentlig hadde noen sammenheng, siden det skjedde så tett på etterpå. Men nå er jo han overbevist om at det slettes ikke er trygt å ha sex, så det blir nok ikke mer her heller før nyttår:laughing002 Det går egentlig helt fint. Synes det har vært alt for lite hele svangerskapet, men nå på slutten er det egentlig ikke fristende:glasses9
 
Jeg er lei, samtidig ønsker jeg virkelig ikke fødsel i jula og vil absolutt vente til januar. Så vet ikke helt hvordan jeg skal møte dagene. Blir ofte til at jeg er motivert for å vente så lenge jeg ligger på sofaen og slapper av - og ellers når ting er tungt vil jeg helst bare bli ferdig :p
 
Altså.... nå blir jeg pent nødt til å endre mitt tidligere svar fra litt lei, til VELDIG lei!

Tung, hovne fingre (resten av kroppen også), sover dårlig, mer sugen på søtt (!?), nesten ingen klær passer... vond kropp in general.

Phu altså ;)
 
Endrer meg også. Ikke lei magen. Men nå sover jeg så dårlig og minimalt på natta. Ensporet i tankegangen også, mye fødselstanker. Mye modning. Dette blir 2,3 laaange uker i januar :bored:
 
Kjenner jeg er klar for å få ham ut nå ja, til tider ønsker jeg han bare kunne kommet med en gang, slitsomt med over 3 uker til termin :banghead:
 
Hodet mitt vil, men kroppen vil ikke være med. Lager i stand til julemiddag for 15 personer idag med diverse tilbehør, borddekking osv. Fikk ryddehjelp å kjøkkenet av mannen samtidig, men 3 unger som surra rundt føttene. Kynnere som prøver skvise lufta ut av meg, behov for å sette meg hele tiden og kort lunte. Nå er det liten sofahvil før jeg tar fatt videre...

Sov 2-4 og 6.30-9. Herlig natt...
 
Back
Topp