Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er usikker på om jeg vil at han kommer tidlig, jeg har oppkjøring nemlig 11 januarHar hatt det på akkurat samme måte her, og har termin samme dagen... kynnere, mer aktiv baby, tynn utflod, mer vondt i bekken osv... min mor har fått alle oss 3 ungene før termin, så jeg håper det skjer med meg også.
Hihi samme herBare noen timer igjen til 2019
Håper babyen kommer i natt
Hurra!!made it
Har vært klar for å få hun ut med en gang vi bikket 2019, men nå ligger jeg helt utslått med influensa og feber.... så hvis hun melder sin ankomst nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Er 39+3 i dag..
Uff, så kjedelig Masse god bedring, håper du blir fort frisk
Oi, ja da kan hun godt vente litt! God bedring!Har vært klar for å få hun ut med en gang vi bikket 2019, men nå ligger jeg helt utslått med influensa og feber.... så hvis hun melder sin ankomst nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Er 39+3 i dag..
Aaah, vi har termin samme dag. Fredag?8 dager til termin nå, blir sur hver gang jeg reiser meg fra sofa eller seng og er tørr Neida, skal ikke klage for mye, snart ferdig nå. Dessuten er jo baby frisk og ferdig så er veldig fornøyd med det