Hvem er LEI?

Kjenner hver gang jeg står eller går at baby «borer» seg nedover, og får veldig vondt. I natt sov jeg lite fordi jeg plutselig hadde de smertene liggende også for første gang, så håper det tyder på at det nærmer seg!

Har hatt det på akkurat samme måte her, og har termin samme dagen... kynnere, mer aktiv baby, tynn utflod, mer vondt i bekken osv... min mor har fått alle oss 3 ungene før termin, så jeg håper det skjer med meg også.
Er usikker på om jeg vil at han kommer tidlig, jeg har oppkjøring nemlig 11 januar :laughing025
Så da må han komme etter 1 januar og skynde seg sånn at jeg får tid til å komme meg så jeg får sertifikatet hehehe.

Hodet har ikke festet seg her da, han hikker fra både venstre og høyre side, men ligger ned med rumpa ut.

Nå joiner jeg også klubben for de som er LEI... Håper han vil ut snaaart! Bare 2t og 10min til 2019, og da kan han bare komme ❤️

Jepp! Drittlei! Kom ut lille baby! :happy093.

Jeg er ikke lei, men jeg er uhyre rastløs, og skikkelig klar for at lillegutt skal komme ut ❤️ Nå er vi i 2019 - så da kan han få lov til komme seg ut :D

NÅ er jeg lei. Fyttirakkern. Nå sender jeg snart en utkastelsesordre:wacky:

Kunne ikke vært mer enig. Er skikkelig lei nå, men likevel ikke helt klar for ankomst heller. En smule ambivalent med andre ord. Må bare tvinge meg gjennom de siste par dagene på jobb, ryggen er så vond nå :( Blir så sykt godt med litt permisjon nå!!

Har vært klar for å få hun ut med en gang vi bikket 2019, men nå ligger jeg helt utslått med influensa og feber.... så hvis hun melder sin ankomst nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Er 39+3 i dag..

Har vært klar for å få hun ut med en gang vi bikket 2019, men nå ligger jeg helt utslått med influensa og feber.... så hvis hun melder sin ankomst nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Er 39+3 i dag..

Uff, så kjedelig:grumpy: Masse god bedring, håper du blir fort frisk:Heartred

Er misunnelig på dere som er inne i fødemåneden deres, jeg sniker fra maiklubben og er lei :)

Oi, ja da kan hun godt vente litt! God bedring!

8 dager til termin nå, blir sur hver gang jeg reiser meg fra sofa eller seng og er tørr:hilarious: Neida, skal ikke klage for mye, snart ferdig nå. Dessuten er jo baby frisk og ferdig så er veldig fornøyd med det:Heartred

8 dager til termin nå, blir sur hver gang jeg reiser meg fra sofa eller seng og er tørr:hilarious: Neida, skal ikke klage for mye, snart ferdig nå. Dessuten er jo baby frisk og ferdig så er veldig fornøyd med det:Heartred
Aaah, vi har termin samme dag. Fredag?

Back
Topp