Hvem er hovedforsørger hos dere?

Nå som han går over I ny jobb så tjener vi omtrent det samme :) før tjente han mye mer enn meg, men med 3 barn så valgte han å gå over I kommunal jobb framover selvstendig næringsdrivende :)
 
Akkurat nå tjener jeg mest, da jeg tar så mye ekstra arbeid i tillegg til 100% jobb :) Men etter permisjonen blir det han, for da kommer jeg til å jobbe halvparten av det jeg gjør nå, da jeg ikke ønsker å ha barnet i barnehagen de første åra :)
 
Rundt 50/50, men jeg har nok et høyere personlig forbruk. Stort sett jeg som handler til ungen også. :)
 
Mannen, tjener nesten tre ganger mer enn meg.
 
Er jeg som tjener dårlig :p Haha. Men det der er veldig variabelt va slags lønn han får. Men på javna så er det ca 600.000 over ja. Men så tjener jeg dårlig også Er lærling...
 
Han tjener veldig mye mer enn meg da han jobber som sjef. Men så jobber han veldig mye og sliter for at vi skal ha det bra :) vi har delt økonomi, så sånn sett spiller det ingen rolle, men naturlig tar jeg meg av det meste hjemme da jeg har mer tid til det!
 
Siden jeg ikke jobber og han forsørger meg så er det ham
 
Mannen for nå. Jeg er student i permisjon
 
Her i huset er det gubben, gitt. Som stakkarslig student klarer jeg ikke trumfe chief-lønna hans. Men, når mine partnere og jeg endelig får dratt igang helt nytt hundesenter på Kongsvinger så får vi se da, forhåpentligvis (og ut i fra det vi har sett) er det litt penger i hundetrener/hundepasser-bransjen her om kring om man markedsfører seg godt og er litt flink :)
 
vi tjener omtrent det samme (litt avhengig av hva jeg får i bonus). Vi har hatt fellesøkonimi i 15år så det spiller ingen rolle. Han tar ansvar for det økonomiske, vi diskuterer større ting, men han følger det som skjer (presser banker for å få bedre renter etc) og har bland annet et mindre beløp på børs...
 
Back
Topp