Hvem er hovedforsørger hos dere?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvis man bare tenker kroner og øre?

Her er det meg tjener pr nå ca 2,5 ganger så mye som han. Men fra en gang til våren tar han meg derimot kraftig igjen.
 
Det varierer, og vi ligger ikke så langt fra hverandre for tiden.
 
Jeg ligger vel en 80.000 over mannen
 
Her er det ganske 50/50..
 
Mannen. Men fordi han har den jobben han har, kan ikke jeg velge akkurat hva jeg vil. Så jeg velger å prioritere ungene nå, og så kanskje jobb senere:)
 
Mannen ligger 100.000 over meg ca
 
Her e alt 50/50.. Han tener nesten dobbel so mykje som mej,men regna me de blir forandringa når ej bjunde på skule
 
Samboer'n har over dobbelt så mye som meg:p Med hans jobb kommer nok min i 2. rekke og jeg får ikke jobbet 100% turnus som jeg skulle gjort så da får jeg ta det igjen når unga blir store;)
 
Jeg er den som tjener mest og har kontroll på økonomien :) mannen min er flink til mye, men penger er han ikke noe god med, hehe.
 
Mannen:) Det er vel ca 70/30 hjemme hos oss. Og litt mindre nå som jeg er i ulønnet permisjon.
 
Nå er jeg akuratt blitt ufør og gått opp noen tusen men helt klart ham! Han tjener vell minst 2 ganger så mye som meg.
Men så bidrar vi ulikt.

Jeg har feks arvet en del penger som jeg har brukt på huset så selv om han er den som tjener mest og betaler mest har det blitt jevnet ut.

Men den som har penger betaler:)
 
Tjener ganske så likt :)
 
Mannen, han har 400k mer enn meg. Men, jeg hadde større EA f.eks i leilighet.
 
Back
Topp