Hvem er hovedforsørger hos dere?

Jeg er student i permisjon og mannen er student, begge jobber ved siden av studiet, så her er det ganske likt.
 
Det har vært meg de siste 3 årene. Da han var lærling når vi ble sammen
Nå har han MYE bedre timelønn enn meg, å jeg har ikke tenkt å jobbe ca 70-80 timer i uka, slik som jeg gjorde før jeg ble gravid
 
Han tjener mye mer, så han forsørger oss, men det er jeg som styrer hjemmet og får alt til å gå rundt :)
 
Helt klart mannen, siden jeg er student. Hvis jeg får full stilling når jeg er ferdig utdannet er det jeg som tjener mest.
 
Vi tjenert ca likt når begge er i jobb. Akkurat nå er jeg arbeidsledig. Men har kontantstøtte for minstemann så da går det ca for det samme
 
Mannen for øyeblikket siden jeg ikke har jobb. Men etter endt utdannelse blir det nok meg med god margin hvis mannen fortsetter der han er :)
 
Mannen tjener mest, rundt 60/40 i grunnlønn. Jeg har mulighet for bonuser, men nå som jeg er i permisjon tar de kun utgangspunkt i grunnlønn.. :(

vi har felles økonomi (hadde før vi fikk barn og), så betyr ikke så mye egentlig så lenge det alltid er penger til å betale regninger :)
 
Han tjener bare 15 000 mer enn meg. Vi deler alle felles utgifter 50/50. Gjorde det da han tjente nesten 100 000 mer enn meg og, det var litt mer urettferdig, følte jeg.
 
Det varierer, tidligere tjente jeg mer enn han, så har han tjent mer enn meg det siste året.
 
Tjener relativt likt, men jeg skal studere til høsten 16 så da blir han den som tjener mest, så knuser jeg han grundig når jeg er ferdig utdannet ;)
 
Jeg ! Han betaler husleie jeg tar resten :)
 
Back
Topp