Hvem er hovedforsørger hos dere?

Mannen tjener nok 3 ganger så mye som meg.
 
Jeg siden gubben er arbeidsledig for øyeblikket og går på dagpenger. Jeg tjener vel ellers såvidt mer enn han da han var i jobb
 
Det varierer, tidligere tjente jeg mer enn han, så har han tjent mer enn meg det siste året, mens denne mnd har vi tjent likt.
 
Han tjener mest. Selv om jeg har 5 år høyere utdanning.
 
Mannen ligger 50.000,- over meg i inntekt, men så får jeg julebonus på mellom 20-30.000,- som vi ikke tar med i budsjettet :)
 
Jeg tjener mer enn mannen..
 
Jeg tjener mer enn han, og jeg styrer økonomien. Det er mest fordi han er lite opptatt av penger, mens jeg liker å ha oversikten (og er tross alt økonom:p)
 
Det er faktisk mannen, selv om han er ufør nå. Men hadde vi ikke hatt barn så hadde det vært meg. For å si det sånn så er jeg evig takknemlig for at barnetillegget er sånn som det er i dag for uføre!
 
Vi tjener nesten like mye pr idag. Men han har mye lengre utdannelse og kommer nok til å skyte fra snart tenker jeg!
 
Vanligvis tjener jeg en del mer enn han, men nå er jeg i ulønnet permisjon, så akkurat nå er det han ;)
 
Samboer tjener litt mer enn meg. Vet ikke akkurat hvor mye. Ikke store summen, kanskje 30 tusen mer eller noe pga noe tillegg.

Sånn sett utifra full jobb da. Større forskjell nå når jeg bare jobber 80%
 
Vi tjener ca det samme, og deler derfor likt :)
 
Back
Topp