Hva var det siste babyen fikk å spise???

Godt det også sikkert :)
Gleder meg til vi kan gi mer av det vi spiser

Ja jeg også, snuppa fikk smake litt viltgryte i helga da, den var det fløte i, men det gikk bra.
 
Emmeth har lite matlyst om dagen, så lager mos til han selv med eple, pære og plommer, da spiser han litt hvertfall. Idag har jeg laget smoothie med banan, bringebær, solbær og vaniljeessens:) det var godt og kaldt og falt godt i smak:D
 
Snuppa her har visst fått matlysta til alle de andre ungene her inne:p
Til kvelds spiste hun havre/hirsegrøt med bringebær og 1/2 glass fruktmos i. OG 1dl mm etterpå:D
 
Snuppa her har visst fått matlysta til alle de andre ungene her inne:p
Til kvelds spiste hun havre/hirsegrøt med bringebær og 1/2 glass fruktmos i. OG 1dl mm etterpå:D

Bra det da:) det viser jo hvor opp og ned det går, at om de spiser lite i perioder så tar det seg opp igjen:)
Nasse spiste en liten porsjon grøt, så det har vært et helt greit matinntak i dag, men ikke så mye som hun pleier.
 
Agurk til Lillebror til frokost i dag :p
Godt med noe kaldt på to voksende tenner tror jeg =)
Holdt på å gi han en babybel ost, før jeg kom på at de er laget av melk :p
*trøtt på morran!*
 
Agurk til Lillebror til frokost i dag :p
Godt med noe kaldt på to voksende tenner tror jeg =)
Holdt på å gi han en babybel ost, før jeg kom på at de er laget av melk :p
*trøtt på morran!*
Hadde sikkert gått bra om han spiste en ostebit da:p;)
Frokosten her blei bare mm;)
 
Spiste opp hele porsjonen med grøt til frokost:) Til ettermiddagsmat blir det blåbær og pærerøre:)
 
Hermine har spist lunsj på lekeplassen! :p
1367322003822.jpg
 
I tillegg til sand blei det melk, smoothie og brød til lunsj! Tror Hermine er litt lei fruktmos, for hun var ikke så gira på den men spiste plutselig nesten 1/2 rundstykke:confused::D og yndlingspålegget? INGENTING på! :D:p;)
 
Så langt i dag har vesla drukket ei flaske mme og spist pære-og bananmos som pappaen laga til henne. Tenker å gi ei grøtpannekake + mme til lunsj nå.:)
 
Ble hirse/havregrøt med bringebær og banan i, 3 skumpinner og ei flaske melk til kvelds:)
 
Lillebrors matdag i dag:
Frokost: Pupp og noen blåbær
Lunch: blåbær og pupp
Middag: pupp, prøvesmaking på kokt kyllingfilet, litt riskake og jordbær til dessert
Kveldsmat: pupp og tynn, tynn hirsegrøt blandet med most banan. Og et par blåbær til dessert.
Og pupp på sengekanten før leggetid :D
 
Lillebrors matdag i dag:
Frokost: Pupp og noen blåbær
Lunch: blåbær og pupp
Middag: pupp, prøvesmaking på kokt kyllingfilet, litt riskake og jordbær til dessert
Kveldsmat: pupp og tynn, tynn hirsegrøt blandet med most banan. Og et par blåbær til dessert.
Og pupp på sengekanten før leggetid :D
Hehe, blåbær var populært???
 
Grøt til kvelds her:)
 
Back
Topp