Hva var det siste babyen fikk å spise???

Her ble det en hel avokado og litt fruktkopp til formiddagsmat:)
 
Eggerøre, og resten av fruktkoppen til lunsj
Lapskaus til middag.
Grøt til kvelds:)
 
Hermine spiste litt egg og brød og noen skumpinner til frokost. Drakk juice til! Til lunsj ei HEL brødskive med leverpostei, en halv smoothie OG ei flaske melk:rolleyes:
Middag 1/2 glass Hipp pasta bolognese og litt melk :)
 
Asle har faktisk ikke spist noe som helst i dag o_O:eek:
Startet dagen med å suge primen av et par biter brød før han spyttet ut resten og nektet å åpne munnen noe mer. Prøvde med grøt litt senere, men det skulle han i hvert fall ikke ha. Prøvde en kopp mellommåltid med banan, yoghurt og havregryn, men da grøsset han bare jeg holdt frem skjeen, så det er vel ikke overraskende at det heller ikke gikk så bra o_O Ikke skulle han ha middag eller grøt til kvelds heller.. Vi er ikke sære her i huset, ser dere ;):p Håper det går bedre i morgen! :p
 
Asle har faktisk ikke spist noe som helst i dag o_O:eek:
Startet dagen med å suge primen av et par biter brød før han spyttet ut resten og nektet å åpne munnen noe mer. Prøvde med grøt litt senere, men det skulle han i hvert fall ikke ha. Prøvde en kopp mellommåltid med banan, yoghurt og havregryn, men da grøsset han bare jeg holdt frem skjeen, så det er vel ikke overraskende at det heller ikke gikk så bra o_O Ikke skulle han ha middag eller grøt til kvelds heller.. Vi er ikke sære her i huset, ser dere ;):p Håper det går bedre i morgen! :p

Enda godt du ikke skal begynne i jobb riktig enda, når starter du på? Blir det mye amming om natten?
 
Her ble det grøt til frokost:)
 
Asle har faktisk ikke spist noe som helst i dag o_O:eek:
Startet dagen med å suge primen av et par biter brød før han spyttet ut resten og nektet å åpne munnen noe mer. Prøvde med grøt litt senere, men det skulle han i hvert fall ikke ha. Prøvde en kopp mellommåltid med banan, yoghurt og havregryn, men da grøsset han bare jeg holdt frem skjeen, så det er vel ikke overraskende at det heller ikke gikk så bra o_O Ikke skulle han ha middag eller grøt til kvelds heller.. Vi er ikke sære her i huset, ser dere ;):p Håper det går bedre i morgen! :p
Hehe, sånne dager har vi også innimellom;) nå er hun inne i en spiseperiode, men hun tar det igjen i de periodene hun limer munnen igjen:p
 
Her blei det brødskive med leverpostei, 1/4 pære og noen obligatoriske skumpinner til frokost! :p:D
 
Bananmos og restene av middagen i går til formiddagsmat.
Fruktris mellommåltid.
Tomatgryte til middag:)
 
Hjemmelaga pære og bananmos med havregryn i og melk til lunsj, 1/2 brødskive og en del skumpinner til mellommål, og pasta med kjøttsaus til middag! Sviskemos til dessert, for nå er det bare kaninkuler igjen:p
 
Enda godt du ikke skal begynne i jobb riktig enda, når starter du på? Blir det mye amming om natten?

Siste dag av permisjonen min er egentlig 23/6, men vi har jo søkt om å få overføre fedrekvoten til meg, så venter på svar fra NAV. Og så har jeg søkt om ulønnet permisjon fra jobb ut året, men har ikke fått no svar derfra heller, så vi venter i spenning ;):p
Ammingen er helt over her i huset, men han får flaske midnatt og i 4-tiden om natta. Kan omtrent stille klokken etter ham o_O
 
Hehe, sånne dager har vi også innimellom;) nå er hun inne i en spiseperiode, men hun tar det igjen i de periodene hun limer munnen igjen:p

hehehe Godt hun ikke limer igjen munnen hele tiden ;):p
I dag har jeg faktisk fått i ham litt fruktmos :D:D Den grønne posen fra Nestlè med eple/pære gikk ned på høykant :D Juuuhuuuu!
 
I dag har hun spist grøt m/sviskemos i til frokost, noen flasker mme, fruktmos av pære, banan og plomme som flinkepappaen laga (og det var visst kjempegodt!!), ovnsbakt laks med gulrot, potet og krydder til middag, risgrøt og mme til kvelds...
 
Tror hun har spist 15 skumpinner idag:eek: eneste måten å få henne til å sitte stille i vogna på :p
Til kvelds en svær porsjon hirse/havregrøt med frukt og bær i OG 140ml mm:D
 
Back
Topp