Hva var det siste babyen fikk å spise???

I dag har hun spist grøt m/sviskemos i til frokost, noen flasker mme, fruktmos av pære, banan og plomme som flinkepappaen laga (og det var visst kjempegodt!!), ovnsbakt laks med gulrot, potet og krydder til middag, risgrøt og mme til kvelds...
FOR en middag da! :D her kom laks ut igjen:eek:
 
hehehe Godt hun ikke limer igjen munnen hele tiden ;):p
I dag har jeg faktisk fått i ham litt fruktmos :D:D Den grønne posen fra Nestlè med eple/pære gikk ned på høykant :D Juuuhuuuu!
Så flott da:D
 
Siste dag av permisjonen min er egentlig 23/6, men vi har jo søkt om å få overføre fedrekvoten til meg, så venter på svar fra NAV. Og så har jeg søkt om ulønnet permisjon fra jobb ut året, men har ikke fått no svar derfra heller, så vi venter i spenning ;):p
Ammingen er helt over her i huset, men han får flaske midnatt og i 4-tiden om natta. Kan omtrent stille klokken etter ham o_O

Da hadde du permisjon med 80 % lønn da? Håper du får fedrekvota og permisjon fra jobben:)
 
Da hadde du permisjon med 80 % lønn da? Håper du får fedrekvota og permisjon fra jobben:)

Har 80% lønn ja. Går glipp av en del penger, men å få de ekstra ukene hjemme sammen med Asle er definitivt verdt hver ei krone! Jeg ønsker meg en lottogevinst så jeg kan være hjemme med ham til han er 2, minst.. ;):p Såvidt jeg har forstått, så kan de ikke nekte meg permisjon fra jobb..?
 
Lillebror vil ha grøt igjen! =)
Herlig, det er definitivt det han sover best på!
Så nå sover han som regel fra leggetid i 19-20-tiden og til 01-02-tiden før han skal ha mat igjen. Litt bedre enn å starte puppingen allerede i 22-tiden :p
I dag ble det stort sett pupp resten av dagen, og en liten porsjon hirsegrøt laget på morsmelk til kveldsmat. Hadde i en kvart most avokado og en dæsj kokosolje. Og noen blåbær til dessert =)
 
Har 80% lønn ja. Går glipp av en del penger, men å få de ekstra ukene hjemme sammen med Asle er definitivt verdt hver ei krone! Jeg ønsker meg en lottogevinst så jeg kan være hjemme med ham til han er 2, minst.. ;):p Såvidt jeg har forstått, så kan de ikke nekte meg permisjon fra jobb..?

Nei, du har vel krav på ett år i hvertfall:)
 
FOR en middag da! :D her kom laks ut igjen:eek:
Ja, hun fikk det samme som oss. Laga en miniporsjon i egen alu.folie til henne. Potenene var overkokt og ble nærmest mos av seg selv, men fisken og gulrota fikk hun i biter. Mmmm!!! Godt ja..:) Virka som at fisken ga uante mengder energi, for hun blei helt sprø etter middagen.:p
 
Ja, hun fikk det samme som oss. Laga en miniporsjon i egen alu.folie til henne. Potenene var overkokt og ble nærmest mos av seg selv, men fisken og gulrota fikk hun i biter. Mmmm!!! Godt ja..:) Virka som at fisken ga uante mengder energi, for hun blei helt sprø etter middagen.:p
Nam det må vi prøve og! :D
 
Her blei det brødskive med fruktmos, en fruktmos og litt vannmelon til frokost:)
 
Jeg suger først opp smoothie i sugerøret, klemmer av og tar det til munnen hennes. Så klemmer jeg litt ut i munnen hennes og da suger hun som bare det:D
JEg prøvde, men han forstår ikke greia enda :p
Men han skjønner jo heller ikke at han må løfte koppen veldig høyt for å få ut fra tutkoppen.
Men vi har en barnekopp med sugerørløsning. Den er egentlig genial om han lærer seg teknikken :D
 
Her ble det grøt til frokost, ellas k rosin og sviske mums til mellommåltid:)
 
1/2 rundstykke med sviskemos på, melk og litt sviskemos til lunsj:)
 
JEg prøvde, men han forstår ikke greia enda :p
Men han skjønner jo heller ikke at han må løfte koppen veldig høyt for å få ut fra tutkoppen.
Men vi har en barnekopp med sugerørløsning. Den er egentlig genial om han lærer seg teknikken :D
Ja jeg har sett de koppene! :D Hermine klarer heller ikke å drikke selv av koppen sin;)
 
Ble middagsglass med tomatgryte i dag:)
 
Vi fant skumpinner på rema!!!!! :) jippi
 
Lapskaus fra Hipp var IKKE noe populært:eek: tror hun syntes det blei for mye biter i det 8 mndrs glasset:p så da blei det kalvegryte fra Hipp i stedet;)
 
Her blei det hjemmelagde kjøttboller, potet og gulrot til middag, og risgrøt+mme til kvelds som vanlig.:)
 
Back
Topp