Hva tror du at du får? :)

Åååå....det er jo mange som ikke vil vite jo o_O
Hmm, kanskje inngå et kompromiss med barnefar....jeg vil heller ikke vite hvis vi kan dra ei uke til syden nu i februar? :smiley-angelic006
Ja, til syden! :D
FOR en spenning det må være å ikke vite da! Skulle egentlig ikke vite sidt, men sprakk på UL :p nå MÅ jeg klare å holde meg.
Selv om det er jo veldig praktisk å vite...
 
Hihi! Ja! Mente at nyskjerrigheten min måtte holde seg! :D siste gang jeg er gravid og har mulighet til å være spent liksom. Må jo være noe helt annet å ikke vite kjønn :)


Trur du har rett....æ vil ikke vite æ heller da :D
Ho mamma kommer jo til å klore sæ fast i taket.....men det går vel bare bra, han ho e gift med er en god snekker :)
 
Dette svangerskapet er ulikt det forrige å da fikk jeg gutt! Ifølge kinesiskkart så skal jeg få jente men det mente de sist å da fikk jeg gutt så vanskelig å si. .
 
Jeg hadde jentefølelse i starten, men nå heller jeg mer mot gutt. Vanskelig å tippe noe med andre ord...
 
Mitt svangerskap er også totalt ulikt forrige, til nå da. Fikk gutt sist, men trur jeg får gutt denne gangen også. Jeg skal heller ikke i utgangspuktet vite noe på OUL, vil vente til fødselen :)

De fleste jeg har snakket med trur jeg får jente, så får bare vente å se.
Dere sier det er så praktiskt å vite kjønn, jeg ser den altså, men er det så mye du må ha på plass som er rosa eller blått den første uken etter fødselen? Jeg tenkte å kjøpe med meg to hentesett, rosa og blått, og heller bytte det som blir feil farge :D
 
Mitt svangerskap er også totalt ulikt forrige, til nå da. Fikk gutt sist, men trur jeg får gutt denne gangen også. Jeg skal heller ikke i utgangspuktet vite noe på OUL, vil vente til fødselen :)

De fleste jeg har snakket med trur jeg får jente, så får bare vente å se.
Dere sier det er så praktiskt å vite kjønn, jeg ser den altså, men er det så mye du må ha på plass som er rosa eller blått den første uken etter fødselen? Jeg tenkte å kjøpe med meg to hentesett, rosa og blått, og heller bytte det som blir feil farge :D
Jeg strikker så mye, og rekker liksom ikke å strikke et hentesett det døgnet jeg får på sykehuset ;) er eeegentlig mest der det ligger ;)
 
Mitt svangerskap er også totalt ulikt forrige, til nå da. Fikk gutt sist, men trur jeg får gutt denne gangen også. Jeg skal heller ikke i utgangspuktet vite noe på OUL, vil vente til fødselen :)

De fleste jeg har snakket med trur jeg får jente, så får bare vente å se.
Dere sier det er så praktiskt å vite kjønn, jeg ser den altså, men er det så mye du må ha på plass som er rosa eller blått den første uken etter fødselen? Jeg tenkte å kjøpe med meg to hentesett, rosa og blått, og heller bytte det som blir feil farge :D

Jeg skal strikke en del selv. Ikke bare rosa/lyseblått, men det finnes en del blonde-detaljer og en del klesplagg jeg rett og slett synes er mer guttete og mer jentete, selv i baby-verden når det gjelder strikking. Da synes jeg faktisk det er veldig praktisk å vite kjønn. Jeg er ikke noen racer-strikker så jeg kan liksom ikke strikke mye av begge dele for sikkerhetsskyld. :p Utenom strikkingen hadde jeg faktisk ikke tenkt på det at kjønn er viktig for meg å vite, men så kjøpte jeg flere oppskriftsbøker og hefter og da skjønte jeg raskt at jeg har ulik strikkeliste om jeg får jente eller gutt. Nå i starten strikker jeg en del helt nøytrale ting i nøytrale farger som passer uansett kjønn. :)

Jeg har også venninner og familie som strikker og har bedt om å få vite kjønn så fort jeg vet. Tipper de har litt samme tankegang som meg. :)
 
Jeg strikker så mye, og rekker liksom ikke å strikke et hentesett det døgnet jeg får på sykehuset ;) er eeegentlig mest der det ligger ;)

Hehe nei det når du kanskje ikke. Jeg tenker jo med meg selv når det er salg i butikkene på baby klær, da hadde det vært utrolig kjekt å vite kjønnet slik at jeg kunne gått beserk. Men det gjor jeg sist hehe.
 
Hadde ikke noen magefølelse på kjønn i begynnelsen, men når vi var på ul for to dager siden fikk vi begge en sterk guttefølelse selv om trollungen nektet å vise kjønn...
 
Hadde guttefølelse. Eller har vel litt enda. Men nå tror jeg mest jente :p
 
Jeg gleeeder meg så til å finne ut. Føler meg så sikker på gutt at jeg blir sikkert litt satt ut om det er jente selv om det blir akkurat like gøy :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg aner ikke, men har så lyst til å vite. Har alltid trodd at jeg skal få en gutt og ei jente. Har en gutt på 1 år så det blir spennende å se om om dette blir jente :). Gleder meg veldig til oul i slutten av mars
 
Back
Topp