Hva tror du at du får? :)

Tror og det blir jente denne gang også. Alt heller mot det-kinesisk fødselskart, alle kjerringråd og svangerskapet er helt likt som forrige gang. Er litt usikker på natrontesten, for følte ikke noe tydelig utfall på den...
 
Samboern min kaller bøllefrøet for en gutt, mens jeg har null peiling. Venter til OUL med å prøve å finne ut det :)
 
Føler det er en jente, hjerterytmen var på 165/168 når jeg sjekket - er jo ifølge myten jente hjerterytme. Men kan alltids være en gutt der inne, men har alltid trodd min første ville bli jente ☺️
 
Tror det er gutt! :) er annerledes enn sist! Har jente fra før:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har fått magefølelse på gutt. Kjemperart å ha magefølelse på det, det trodde jeg ikke at jeg kom til å få (magefølelse på kjønn). Ikke noe problem om jeg tar feil heller. :)
 
Hehe...jeg tror jente og gutt annenhver dag,jeg!!
Har to store gutter fra før...har ingen riktig følelse på hverken det ene eller det andre!
Det skal forbli hemmelig helt frem til h*n blir født!:p
 
Hehe...jeg tror jente og gutt annenhver dag,jeg!!
Har to store gutter fra før...har ingen riktig følelse på hverken det ene eller det andre!
Det skal forbli hemmelig helt frem til h*n blir født!:p
Skal ikke dere heller vite det? Det skal ikke vi heller... Håper jeg ;)
 
Det skal være en overraskelse,ja!
Vi skal til 3 ultralyder mer...så vi ber instendig om at de ikke viser eller hinter til noe kjønn!
Det blir en stor glede uansett om det er en dreng eller pige! :)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde jentefølelse.....men ikke sikker lengre. I følge det kinesiske kartet skal jeg ha jente, men ringtesten sier gutt. Er jo ikke kvalm...noe de sier de som går med jente er.
Vet sannelig ikke. Barnefar sier jente, bestemor sier jente.
Spennende ihvertfall :)
Jeg vil vite kjønnet, men barnefar vil ikke....what to do?
 
Åååå....det er jo mange som ikke vil vite jo o_O
Hmm, kanskje inngå et kompromiss med barnefar....jeg vil heller ikke vite hvis vi kan dra ei uke til syden nu i februar? :smiley-angelic006
 
Back
Topp