Hva tror du at du får? :)

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvilket kjønn har du magefølelse på at du får?
Jeg har jentefølelse siden jeg har 2 fra før, men tror ut ifra symptomer at det er gutt.
Vi skal ikke vite på OUL heller o_O
 
jeg tror kanskje jente, mye mulig pga det kinesiske fødselskartet som forteller jente..:) blir spennende å se på ul:D
 
Hihi :) fødselskartet sier gutt på meg nå også. Har gjort det med begge jentene, så jeg tror ikke på det :p Eller kanskje det MÅ stemme tilslutt? ;)
 
Tror jente, kinesiskkart sier jente og dette svangerskapet er helt annerledes enn sist (gutt). Så blir spennende å se hva det blir!!
 
Guttefølelse her, gubben har jentefølelse så det gjenstår å se hvem som har rett på oul :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Både jeg og sambo har fra dag 1 hatt guttefølelse :) Blir spennende å se!!
 
Jeg tror det er ei lita jente som bor i magen! Aaaalt for lenge å vente på UL....

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Først trodde jeg gutt, nå tror jeg jente....egentlig er det ett fett. Hadde utrolig lyst på jente første gangen og fikk det, nå blir jeg glad uansett hva det blir.

Føler imidlertid at det er en evighet til vi får vite det, og hater uvitenheten ettersom jeg elsker å planlegge langt frem i tid.
 
Vi har lyst på jente..(blir ikke triste av å få gutt altså) men denne gangen har jeg en guttefølelse, merkelige greier. Blir spennende å se:)
 
Hadde først guttefølelse, så jentefølelse.. Foreløpig er det mest likt forrige svangerskap, og da fikk vi jente.
 
Har hatt skikkelig jente følelse lenge :) trur det blir ei lillesøster :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler det blir jente her. Hatt mer symptomer nå enn sist(da jeg fikk gutt). Samtidig som at det kinesiske fødselskartet sier jente. Ikke tatt noen av de testene som plumbo og ringtest for å spå. Som jeg prøvde sist(uten å skjønne helt svaret, hehe)
 
Jeg er 99% sikker på at jeg venter gutt! Har gutt fra før også. Symptomer sier både gutt og jente, kinesisk fødselskart sier gutt(stemte sist!), natrontest sier jente, hjertelyd sier jente.. Men tror ikke på noe av det der egentlig. Jeg VET jeg får gutt!! Blir sjokkert hvis ikke :p
 
Jeg har ingen følelse for kjønn nå. Hadde sterk guttefølelse sist, og det stemte. I starten denne gangen hadde jeg litt jentefølelse siden jeg var litt dårligere enn i starten av forrige svangerskap, men nå er det helt blankt. Spennende det her, altså! Jeg er veldig nysgjerrig :)
 
Nå har jeg ikke peiling. Sist hadde jeg guttefølelse hele sv.skapet. Men det var jente :) hehe

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Har en jentefølelse, men vet ikke helt hvorfor :)
 
Back
Topp