Hva tror du at du får? :)

Hadde guttefølelse i starten, nå har jeg jentefølelse. Var på ul i går, hun trodde også jente ❤️
 
Gutt tror jeg :)
 
Har ingen følelse denne gangen :) Var helt sikker på jente sist og det ble det :) UL om en måned så er veldig spent på om de klarer å se kjønn da :)
 
Jeg har jentefølelse denne gangen :D Hadde bært veldig gøy siden vi har en gutt fra før :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker ikke få noe følelse før helt på slutten.. så jeg aner ikke.. den det kinesiske fødekartet sier Jente..
 
Magefølelsen min sier at det er en gutt :) Vi skal ikke vite kjønnet før den blir født, så blir spennende å se i august om det stemmer :)
 
Gutt :) kinesiske fødselskartet sier det også... to av mine onkler ble alvorlig syk før og etter jul..han ene døde...han andre har blitt ganske så dårlig ..da alt dette startet ble jeg gravid. Så jeg tror det er en mening med at jeg ble gravid da...pga det tror jeg det er GUTT . .har drømt det også..å på UL på riksen rundt uke 12 kunne d se ut som gutt men hu ville ikke si det 100% sikkert siden gutter og jenter var veldig like der så tidlig...så blir spennende å se den 10 mars :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tror det blir gutt igjen her, men har jo veldig lyst på jente :p Det kinesiske fødselskartet sa gutt sist, og et ble gutt. Det sier jente nå, så det blir spennende å se! Men får ikke vite det før den er ute nå gitt... Huuff ;)
 
Jeg hadde på følelsen at det var en jente, og det fikk vi bekreftet i uke 14+2 med 80% sikkerhet og i dag på oul med 99% sikkerhet <3
 
55% sikker på at det blir jente, 45% sikker på at det blir gutt. :) Litt helgardering.. Håper på å se kjønn neste uke på ordinær ul. Er da i uke 18. :) Krysser fingre og tær!!!
 
Holder en knapp på gutt, men storesøster ønsker seg ei lillesøster så det hadde jo vært gøy om hun fikk sitt ønske oppfylt da.
 
Jeg er litt usikker.. Jeg har litt jentefølelse, men sambo og ei venninne er helt sikker på at det blir gutt. Så blir spennende å se :) storesøstra skifter på å si jente og gutt hele tiden, så for henne er det nok det samme. Tror ikke helt hu skjønner det enda :) Jeg spurte hva hun ville babyen skulle hete om det ble jente, og da fikk jeg til svar at hun skulle hete gutt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Litt guttefølelse, men stoler ikke et sekund på det. Gikk hele sv.skapet sist og trodde jeg bar på gutt men det var ei prinsesse som kom ut :) hehe

Sent from my ST18i using BV Forum mobile app
 
Fødselskartet sier jente hos meg, men jeg er bare å innstilt på gutt nå :p kommer jo til å få litt sjokk om det viser seg å være jente!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en liten jentefølelse...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde skikkelig guttefølelese frem til uke 12-13 fordi svangerskapet var så likt med han vi har fra før.. Men så har kvalmen bare vedvare og vedvare og jeg har blitt skikkelig fjortis i fjeset, så lurer på om d er noe anna (hu Anna ;)) allikevel ;):D
 
Back
Topp