Hva tror dere om denne..?

Hurra! Grattis! Ikke alltid kroppen er ‘helt etter boka’;) Jeg er gravid med nr.6 nå, og i flere av mine svangerskap har jeg plutselig hatt en laang syklus før jeg har blitt gravid, fått neg test for så plutselig superpositiv en stund senere- og alt har vært fint hver gang! Strek er strek, så her er det spire på gang! :joyful:
Tusen takk og gratulerer selv :love7 Håper den klamrer seg fast hele veien denne gangen :Heartred

Wow, så utrolig gøy:smiley-bounce012 Gratulerer så mye med spiren:love7:Heartred

Så fantastisk ❤️ Viste at du var gravid da! Ble kjempe glad på dine vegne

Så fantastisk ❤️ Viste at du var gravid da! Ble kjempe glad på dine vegne
Ååh tusen takk søte du :joyful:
Jeg var passe usikker selv og rimelig skråsikker på at jeg ikke var det etter hcg målinga på mandag.
Måtte tisse på en pinne etter jobb også i tilfelle den jeg tok i mprges var defekt, men det var den jaggu ikke :happy:

Ååh tusen takk søte du :joyful:
Jeg var passe usikker selv og rimelig skråsikker på at jeg ikke var det etter hcg målinga på mandag.
Måtte tisse på en pinne etter jobb også i tilfelle den jeg tok i mprges var defekt, men det var den jaggu ikke :happy:
Ser den, men herregud hva er sjangsen for så mange falske liksom :P Håper jeg kommer etter nå ❤️

Det håper jeg også du gjør ❤

Back
Topp